OUTBACK 2.5i CVT
Subaru club Romania

OUTBACK 2.5i CVT

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #160 on: May 06, 2016, 01:25:43 AM »
Ete ce poza si-au tras:


moguai

  • 2814
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #161 on: May 06, 2016, 08:46:18 AM »
Nice
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

lniculescu

  • 43
  • Fost fan Subaru. Actual suparat pe Subaru.
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #162 on: May 09, 2016, 15:28:29 PM »
Si tocmai a fost revizie la 4 ani si 70.000 km. Pe langa consumabile s-au mai schimbat discurile si placutele de frana pe fata, plus ceva bucsi tot pe fata.

Total damage: 2400 RON. A fost inclus si ITPul.

De ce a trebuit sa schimbi discurile fata? Se ovalizasera? Eu am trecut de 80000 cu a mea si nu am schimbat discurile.
Placutele nici nu mai stiu cind au fost schimbate dar acum o saptamina cind am facut revizia de 80000 le-au inspectat si erau foarte bune.
 
« Last Edit: May 09, 2016, 15:30:01 PM by lniculescu »
Subaru WRX 2016 2.0L 268 BHP CVT
Subaru Outback 2013 2.5L 168 BHP CVT (vanduta)

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #163 on: May 09, 2016, 15:50:21 PM »
Se uzasera. Nu erau ovalizate.

lniculescu

  • 43
  • Fost fan Subaru. Actual suparat pe Subaru.
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #164 on: May 09, 2016, 16:27:41 PM »
Aaaaaaaa. OK.  ;D
Subaru WRX 2016 2.0L 268 BHP CVT
Subaru Outback 2013 2.5L 168 BHP CVT (vanduta)

kjz

  • 107
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #165 on: June 02, 2016, 13:18:59 PM »
@sco: ti-am vazut aseara masina la spalatoria de langa poligon, am vrut sa opresc sa te intreb una-alta despre ea dar eram intr-o discutie aprinsa cu nefasta :)

E si la mine pe wishlist de ceva vreme, cred ca pana la toamna o sa fac pasul s-o iau...Esti in continuare multumit de ea?  E ok benzina sau ai fi preferat diesel?
'14 FXT

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #166 on: June 02, 2016, 13:59:07 PM »
@sco: ti-am vazut aseara masina la spalatoria de langa poligon, am vrut sa opresc sa te intreb una-alta despre ea dar eram intr-o discutie aprinsa cu nefasta :)

E si la mine pe wishlist de ceva vreme, cred ca pana la toamna o sa fac pasul s-o iau...Esti in continuare multumit de ea?  E ok benzina sau ai fi preferat diesel?

Cred ca eu nu eram acolo, doar masina astepta, ori sa intre, ori sa vin eu :)

Sunt foarte multumit de benzina, eu cred ca nu imi mai iau diesel ever.

kjz

  • 107
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #167 on: June 02, 2016, 14:36:08 PM »
Masinuta tocmai atunci era cu spuma pe ea :)

CVT-ul cum ti se pare? Face fata la traficul din Cluj?
'14 FXT

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #168 on: June 02, 2016, 14:42:46 PM »
Masinuta tocmai atunci era cu spuma pe ea :)

CVT-ul cum ti se pare? Face fata la traficul din Cluj?

Face, cum sa nu faca :) consumul e undeva pe la 14-15 la suta in oras :) Mie imi place CVTul.

kjz

  • 107
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #169 on: June 02, 2016, 15:22:48 PM »
SX4 meu cu 1.6 benzina ia cam 11-12 in oras, si e jumatate masina. Deci 14 mi se pare acceptabil. Nu inteleg doar de ce nu sunt mai multe CVT-uri in tara, majoritatea vad ca sunt manuale...
'14 FXT

moguai

  • 2814
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #170 on: June 02, 2016, 17:43:09 PM »
probabil au fost si mai ieftine...
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #171 on: November 11, 2016, 10:12:31 AM »
80.000 km odo. Aproape toate bune.

In sensul ca motorasele de la ambele oglinzi laterale sunt decedate, si ca sa le repar trebuie sa scot o gramada de bani de la ciorap, nu prea merita.

Am reusit sa fac si un "poc" cu partea frontala intr-un BMW care circula cu 60 la ora prin intersectie fara vizibilitate, dar a fost vina mea ca aveam cedeaza trecerea... schimbat bara, ornamente, grila, far dreapta si alte maruntisuri pe dedesubt, pe CASCO. Bara nu sta ca si aia de dinainte, in sensul ca la imbinarile cu aripile sunt ceva distante... asta e.

La vara cred ca fac revizia la CVT. Si poate si distributia.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #172 on: November 11, 2016, 18:46:35 PM »
Astazi ai doar cifre rotunde in meniu, bag seama, motiv pentru care iti urez sa ajungi de la 40 la 80.000 si la ani, nu numai la Km. La Multi Ani si aici!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #173 on: November 13, 2016, 13:10:43 PM »
Astazi ai doar cifre rotunde in meniu, bag seama, motiv pentru care iti urez sa ajungi de la 40 la 80.000 si la ani, nu numai la Km. La Multi Ani si aici!

Mersi frumos si la fel :)

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #174 on: August 21, 2017, 15:14:23 PM »
Hello @all, long time no see / hear...

Revin dupa o lunga perioada cu cateva informatii.

a) Inca nu am facut revizia la cutie si nici distributia, dar...
b) Am mers cu masina in concediu prin Europa si am avut ceva probleme...
c) 4 biciclete pe masina, mers prin Ungaria pe autostrada pana la 110 km/h, am ajuns la frontiera Ungaria / Austria unde trebuia sa oprim pentr contoale si deodata a inceput sa clipeasca cu rosu becul de temperatura lichid de racire... pret de un minut-doua cat am stat in coloana, initial am crezut ca nu vad bine si l-am ingnorat, pentru ca a doua zi, dupa inca o tura de vreo 600km pe autostrada in Austria / Germania sa patesc acelasi lucru de vreo 2 ori, o data la granita Austria / Germania, unde iarasi se faceau controale si era coloana si a doua oara dupa ce am coborat de pe autostrada undeva in Germania si am intrat prin orase, semafoare etc. Aici am oprit la o benzinarie si m-am uitat in vasul de expansiune, ieseau bule deasupra si daduse lichid pe dinafara nu cu mult inainte ca se vedeau urme pe exterior. In Austria temperatura pe autostrada era pe la 30-35, dar in Germania ajunsese deja pe la 20 si ploua, deci temperatura ambientala nu mai putea fi de vina. In plus, in Austria si Germania am mers tot cu 110 km/h din motiv de biciclete pe masina. Am ajuns la destinatie unde am lasat masina si am plecat mai departe cu bicicletele, urmand sa ma intorc dupa o saptamana si ceva sa o iau. Ceea ce s-a si intamplat. La intoarcere, fiind doar eu in masina si fara biciclete pentru vreo 600 de km i-am dat in goarna pana la 200 km/h si urmaream atent temperatura cu DashCommand, legat la un device PlxKiwi via wireless. N-a crescut mai mult de 99, si in general statea in jur de 94, pana la un punct cand erau ceva lucrari pe autostrada si a trebuit sa incetinesc pana pe la 70 km/h, cand au inceput iar problemele. Am iesit de pe autostrada dupa o vreme si am mers pe drumuri nationale, mai linistit si nu a mai urcat decat o data temperatura pana pe la 115, cand a inceput si becul din bord sa clipeasca, iar la un moment dat, la un semafor, a ajuns pana la 120, cand statea becul aprins constant, fara sa mai clipeasca. Am oprit, am lasat motorul sa se raceasca si am continuat fara probleme, si am ajuns la fel, fara probleme, pana acasa, la 2 zile dupa ultimul incident. De atunci am mai facut cateva drumuri prin zona si n-am mai avut probleme, temperatura nu depasea 96-98 de grade.

Din cate am mai citit pe ici, pe colo, pare o problema cu garnitura sau garniturile de chiuloasa.

Ce pareri aveti? Cat de grava e problema si cat mai pot umbla asa cu masina, avand in vedere ca cealalta masina e inca in service si nu pot sa duc Subaru pana cand nu o scot pe cealalta. La ce ma pot astepta?

andea79

  • *
  • 4037
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #175 on: August 21, 2017, 15:23:33 PM »
din pacate suna a garnitura, arunca apa afara - ramane fara si se incalzeste cand flowul de aer prin radiator scade la viteza mica
o mai poti intinde daca verifici completezi la rece apa - nu in vasul de expansiune ci direct in radiator nefiind turbo si eventual poti scoate termostatul sau gaurica in el ca sa nu lasi sa se acumuleze gaze in spatele lui
si sa ai grija sa nu o incalzesti ca vei deforma blocul/chiuloasele...

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #176 on: August 21, 2017, 16:07:06 PM »
Pare rau sa aud. Garnituri de chiulasa zic si eu.

Ca idee, eu am mers in Grecia, temp exterioara 33-34 grade, viteza 150 si temperatura maxima a fost pe la 91, in rest 88-89 si chiar mai puțin.

Cum zice si Vali, nu mai merge cu ea asa ca dai de alte belele.

O sa mai postez info generale la mine din experimente. Sa mai citesti cand ai timp. O sa incerc si eu sa nu mai scriu de toate prostiile, ci de lucruri importante, succint

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #177 on: August 21, 2017, 16:19:20 PM »
din pacate suna a garnitura, arunca apa afara - ramane fara si se incalzeste cand flowul de aer prin radiator scade la viteza mica
o mai poti intinde daca verifici completezi la rece apa - nu in vasul de expansiune ci direct in radiator nefiind turbo si eventual poti scoate termostatul sau gaurica in el ca sa nu lasi sa se acumuleze gaze in spatele lui
si sa ai grija sa nu o incalzesti ca vei deforma blocul/chiuloasele...

Nu stiu unde e termostatul ca sa imi dau seama daca il pot scoate sau nu. De completat in radiator cat sa completez? Pana sus? Cu apa, sau G48 nediluat, sau diluat 1:2? Mersi Vali de info.

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #178 on: August 21, 2017, 16:25:55 PM »
Pare rau sa aud. Garnituri de chiulasa zic si eu.

Ca idee, eu am mers in Grecia, temp exterioara 33-34 grade, viteza 150 si temperatura maxima a fost pe la 91, in rest 88-89 si chiar mai puțin.

Cum zice si Vali, nu mai merge cu ea asa ca dai de alte belele.

O sa mai postez info generale la mine din experimente. Sa mai citesti cand ai timp. O sa incerc si eu sa nu mai scriu de toate prostiile, ci de lucruri importante, succint

De acasa pana la lucru cred ca merge, abia apuca sa se incalzeasca motorul.

Oare daca nu s-a belit si altceva, care e damageul la portofel pentru garnitura/garnituri? Poate citeste Tudor de la TwinMotors aici si imi zice el direct :)

andea79

  • *
  • 4037
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #179 on: August 21, 2017, 16:40:16 PM »
radiatorul trebuie sa fie plin ochi...deci bagi cat incape ... ce este lipsa este ce a aruncat afara ...
ideal completezi cu ce ai deja in sistem...in cel mai rau caz apa distilata dar nu il lasa gol ...
termostatul nu il poti scoate singur, trebuie ridicata masina, golit sistemul de antigel...etc