Salut
pe mine la Tubman Cluj incercau sa ma convinga ca nu e bine sa cresc garda la sol prin instalarea unor distantiere de 2.5 cm, pentru ca pierd stabilitatea masinii. Mi-au aratat un set de distantiere montate la masina unuia de la service / reprezentanta, dar care ulterior a fost demontata, din cauza schimbarii comportamentului pe sosea.
Dar la americani am vazut si niste distantiere de 5 cm pe fata si 6 cm pe spate. Acolo specificau ca au mai montat si niste piese pentru coborarea puntii spate. Unii au coborat si ansamblul de cutie viteze / diferential fata / diferential central cu cca. 2 cm. Au fost vreo 2 - 3 mentiuni de vibratii in transmisie.
La varianta Anderson Design & Fabrication kitul contine distantierele pentru amortizoare, distantiere de 5cm pentru puntea spate, placute de extindere / repozitionare conducte de frana spate, suruburi, piulite aferente.
La variante Primitive Racing Lift kit in continut mai intra un set de arcuri King Springs, mai rigida nitel decat cel stoc, iar distantierele pentru amortizoare au structura diferita de tipul Anderson.
Azi am primit o informatie de pe subaruforester.org cum ca exista un kit Australian numit SubieLiftOZ. Trebuie sa ma mai documentez despre acest kit. Membrul de forum care a mentionat acest kit spunea ca e din aliaj aluminiu, si ca a fost o iesire cu mai multi Subaru in desertul Australian, printre care cele cu distantiere de otel au avut probleme (rupturi, crapaturi), iar cele de aluminiu nu prezentau nici o problema.