Inainte de a cumpara jantele asigura-te ca iti incap franele. Am vazut ca sunt pentru Impreza si teoretic ar merge, dar o a doua parere sau chiar proba nu strica.
3.56% nu e o diferenta foarte mare. Singura posibila problema ar fi de spatiu pe partea interioara (cauciucul sa loveasca amortizorul). Dar, intrucat treci la un ET (offset) mai mic, ceea ce inseamna janta iesita mai mult in afara aripilor, adica mai departe de amortizor, atunci cred ca stai bine.
Poti folosi un alt offset decat cel standard (de exemplu: eu am trecut de la +52 la +50 cand am schimbat jantele de WRX cu cele de STi). Conteaza doar sa nu dai in extreme gen sub 44. Acum depinde si de cat de lata e janta. Cu cat e mail lata, cu atat se cere un ET mai mic. Daca o dai in extreme amortizoarele in sine nu ai cum sa le strici, dar sunt afectati rulmentii intrucat toata greutatea masinii nu va mai cadea la unghiul corect. E ca si cum te-ai sprijini cu toata palma de o masa (offsect corect) si apoi te sprijini decat in varful degetelor de marginea mesei, stand in aer si la un nivel mai jos cu podul palmei (offset extrem). E clar ca in cazul al doilea incheietura este afectata. Asa este si la masini. Sper ca te ajuta comparatia.
In concluzie, combinatia pe care ai ales-o e ok dpdv al articulatiilor, directie, suspensii etc. Doar ca nu sunt sigur daca iti incap discurile cu tot cu etrieri in 15".
Bafta!