eu cred ca nu este ok deloc consumul tau !
asa am observat si eu initial ca am probleme.
din experienta mea, intre min si max este mai mult de 1 L (eu am adaugat 1,2 L si nu eram la min)
si mai ales daca era sub minim...
......
Azi, catarand masina pe elevator pt. schibarea EGR-ului si demontand scutul ... ce sa vezi: ULEI !
Erau prelingeri din zona baii de ulei.
Mecanicul a verificat si strans suruburile de la capacul baii de ulei ( erau putin slabite).
S-a curatat tot frumos in zona si la revizie ( peste cca. 3-4000 km) verificam again.
Daca iar sunt scurgeri, va trebui schimbata garnitura de la capacul baii de ulei ...
Prin urmare, cu proxima ocazie nu strica sa verificati si acest aspect !
PS: Am verificat uleiul si azi ( undeva catre 3000 km de la verificarea si completarea anterioara).
Nivelul uleiului pe joja era putin ... peste maxim !!
E drept ca azi am verificat dupa ce masina statuse pe loc vre-o 2 ore.
Bine, verificarea am facut-o deoarece citisem pe undeva ca in cazul blocarii supapei EGR si circularii in continuare asa, exista riscul consumului de ulei - nu am retinut exact, dar era ceva de genul ca motorul va incepe sa "arda" (si) ulei.