Salut,
Ca sa o ridici incearca suspensie de la Pedders (eu mi-am pus pe a mea versiunea Heavy Duty si desi e cam rigida masina acum adica se simte ca o masina sport nu se inclina deloc macar stiu ca incarcata nu se lasa si in offroad nu atarna pe nicaieri).
Suspensii care o ridica putin fata de stock au cei de la Iron Man 4x4 romania specific pentru Forester (mai castigi 3.5 cm daca mergi in offroad greu recomand cea de 0-200kg).
Primul lucru dupa ce rezolvi suspensia ar fi sa iti iei un set de cauciucuri adevarate de offroad (eu am Goodyear Wrangler AT/SA pentru iarna/offroad si iti pot spune ca sunt excelente si nici nu fac urat pe sosea). Din jante /cauciucuri mai poti ciupi inca 1/2 cm suplimentari...
Daca vrei cea mai buna varianta de suspensie, cumparati Airride din SUA (se livreaza inclusiv in ro), cam 800$ ar trebui sa te duca un set integral dar macar sunt mult mai fiabile decat arc+amortizor si poti ridica/cobori masina dupa cum ai nevoie. Montajul o sa fie mai complicat si o sa dureze dar sunt de parere ca merita.
Dupa... modifica-ti conducta de admisie aer, vezi ca deja este in aripa, nu e mare filozofie sa inchizi admisia de langa radiator si sa o tragi prin aripa pana la stalpul dreapta fata (fara sa gauresti aripa evident) si sa o scoti exact printre capota si parbriz ridicata 5 cm pe stalp (punct aerodinamic ok ca sa nu iti traga nici toata mizeria din aer in trafic).
Acum eu vreau sa imi pun un bullbar din plastic abs, Otel nu cred ca am nevoie chiar in halul asta ca nu dau cu masina in bolovani la 40 km/h.
Daca vrei sa castigi ceva la nivel de capacitati offroad cauta o cutie 2.0 care sa aiba reductor (are raport doar de 1.5:1 dar isi face treaba bine). Cutia e gandita sa tina mult cuplu deci nu ai avea probleme sa o pui pe motorul tau.