Dami voie sa ma indoresc ca cineva a plesnit o cutie care tine stock 200 NM x 1.5... din cate stiu, cutia de 2.0/2.5 e aceeasi, reductorul este add-on (in esenta e un pinion mai mare, ca la bicicleta). O sa caut schema de productie a cutiei, seria sigur e aceeasi cu 2.5 aspirat, reductorul este add-on, 2.5 aspirat avand absolut aceeasi cutie cu 2.5 xt.
I might be wrong of course, dar se poate testa usor pe o masa de cuplu.
Cu plesnitul eu nu pot spune nimic sigur.....spun doar din ce am citit pe sf.org.Acum daca acolo informatia era falsa eu o transmit la fel, desi ma indoiesc ca nenea acela ar fi mintit...
In legatura cu faptul ca este add-on......parerea mea este ca gresesti.Tocmai asta spuneam ca reductorul(acel pinion in plus) este incorporat in cutia de 2.0, nu este un reductor separat ca in cazul masinilor 4x4 facute special pentru off-road mediu spre dificil(un exemplu ar fi toyota hilux).De aceea difera cutia de 2.0 fata de 2.5, respectiv 2.5 turbo.Daca ar fi asa simplu ai vedea foarte multi pasionati de off-road, sau cei care tracteaza mai mult, schimband doar cutia de viteze.Pe langa asta eu nu am intalnit nici un subaru cu motor de 2.5, aspirat sau tubo, cu reductor montat de fabrica.
Celalalt are dreptate>>>eu cand foloseam reductorul foloseam treapta intai cand urcam borduri(la relanti unde cuplul este indeajuns de mic sa nu plesneasca nimic, oricat de mult cuplu as fi avut la turatii mari) si sa ma prostesc sau cand invatam masina, in rest in incursiunile mele in off-road foloseam treapta 2 low si in unele cazuri 3 low.Neavand lsd sau diff blocabil in majoritatea cazurilor trebea nitel de "shpan".
200nm x1.5=300nm 2.5 xt scoate (daca nu gresesc) 320 nm
Ar fi foarte interesant sa se faca un test pe masa de cuplu si prezentate rezultatele .