Rasfoind istoricul masinii, dau de factura cu reconstruirea motorului, plus multe hartoage de la API performance unde s-a efectuat operatiunea. Pe langa schimburile de ulei la 500 mile, 1000, etc plus sfaturile de turatie pana cand motorul ajunge la 10 000 mile (perfect normal pt. motor nou) dau peste niste "SFuri" cel putin asa mi se par mie, recomandate de API:
- schimbul normal il facea la 3000 mile maxim(omu' era pasionat grav, am insumat facturi de peste 10 000 lire!)
- filtrul nou se umple cu uleiul ce urmeaza sa fie folosit (doar 10w40-10w50) si se lasa 10 minute apoi se mai completeaza si se insurubeaza bine cu mana)
- deconectat ceva mufe si pus un ceas de presiune ulei ca sa monitorizezi exact presiunea, la subaru fiind des intalnita problema asta, 2-3 secunde de invartire a motorului, ori 10 schimburi egal, 30 de secunde fara presiune optima si contribuie la "big end failures" (cred ca se refera la cuzineti)
- nu-i rupe gura cand mai ai un sfert de rezervor si atentie chiar si la viraje, poate trage aer aiurea si face o detonatie in motor si duce la bum pac papa in scurt timp
- neaparat cel mai bun combustibil cu cifra octanica cea mai mare si cel mai important daca e masina de import,
ECU REMAP cu benzina noastra
- daca stai cu masina bara la bara cand pleci din coloana sa nu-i dai un gura, ca sa aiba timp sa se reduca temperatura din admisie
- inainte sa schimbi ceva pe la masina scoate borna
- niciodata sa nu pornesti subaru cu clesti de baterie