スバルインプレッサ '97
Subaru club Romania

スバルインプレッサ '97

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #360 on: March 16, 2013, 18:55:37 PM »
Oooo nici nu m-am gandit la varianta 02ghe ;))) f tare. :D mcmc, inca ma gandesc
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #361 on: March 20, 2013, 16:25:50 PM »
Rasfoind istoricul masinii, dau de factura cu reconstruirea motorului, plus multe hartoage de la API performance unde s-a efectuat operatiunea. Pe langa schimburile de ulei la 500 mile, 1000, etc plus sfaturile de turatie  pana cand motorul ajunge la 10 000 mile (perfect normal pt. motor nou) dau peste niste "SFuri" cel putin asa mi se par mie, recomandate de API:

- schimbul normal il facea la 3000 mile maxim(omu'  era pasionat grav, am insumat facturi de peste 10 000 lire!)
- filtrul nou se umple cu uleiul ce urmeaza sa fie folosit (doar 10w40-10w50) si se lasa 10 minute apoi se mai completeaza si se insurubeaza bine cu mana)
- deconectat ceva mufe si pus un ceas de presiune ulei ca sa monitorizezi exact presiunea, la subaru fiind des intalnita problema asta, 2-3 secunde de invartire a motorului, ori 10 schimburi egal, 30 de secunde fara presiune optima si contribuie la "big end failures" (cred ca se refera la cuzineti)
- nu-i rupe gura cand mai ai un sfert de rezervor  si atentie chiar si la viraje, poate trage aer aiurea si face o detonatie in motor si duce la bum pac papa in scurt timp
- neaparat cel mai bun combustibil cu cifra octanica cea mai mare si cel mai important daca e masina de import, ECU REMAP cu benzina noastra
- daca stai cu masina bara la bara cand pleci din  coloana sa nu-i dai un gura, ca sa aiba timp sa se reduca temperatura din admisie
- inainte sa schimbi ceva pe la masina scoate borna
- niciodata sa nu pornesti subaru cu clesti de baterie



« Last Edit: March 20, 2013, 23:09:24 PM by 2xGhe »
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

concrion

Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #362 on: March 20, 2013, 16:45:10 PM »
Pai in Anglia aia sunt preocupati si de stresul pe care il indura porcii pusi la ingrasat....ca cica piciorusele lor subtirele nu pot suporta masa de carne, si ar trebui sa aiba mai mult spatiu ca sa faca miscare....aka sport.
Oamenii de acolo actioneaza si functioneaza dupa specificul societatii in care traiesc....probabil ca in japonia posesorii de subaru fac karaoke cu sunetele esapamentului si dorm in masina (ca deh, ei sunt obisnuiti sa traiasca in suprafete mici).....dar asta nu inseamna ca in Romania trebuie sa facem ca ei nu ? Iar apropo de asta.....daca iei in considerare mizeria si praful din tara noastra, ar trebui sa schimbi filtrele odata pe luna. Tu sa fii sanatos si masina sa iti aduca bucurii....in rest, fiecare cu "lampile" lui :)
Plus ca mai e ceva ce nu inteleg: pentru ce sa bagi frate zeci de mii de euro in masina daca nu te duci la curse cu ea ? Sunt multi si pe forum (inclusiv eu am ajuns sa cheltui echivalentul unei garsoniere cu foresterul, pentru a o face placut de condus pe strada....:P ) care baga multi bani in masini ca sa ce ??? sa se bucure odata pe an cand il bate la semafor pe unul cu bmw ? Eu unul am terminat cu cheltuieli......sper sa ma tina cat mai mult masina si atat. Restul faceti ce vreti, cum vreti si cu cine vreti.

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #363 on: March 20, 2013, 17:29:54 PM »
MEDICAMENTEEEE !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

celalalt

Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #364 on: March 20, 2013, 23:07:21 PM »
Ma facusi sa rad de am trezit o si pe fi mea bah Pãr.Cu reteta sau fara? ;D

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #365 on: March 20, 2013, 23:55:34 PM »
dupa ureche , ai vaz ca sunt racit :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #366 on: March 22, 2013, 16:41:29 PM »
Gata! S-a terminat calvarul cu inmatricularea babetei. Legi mai de rahat ca la noi, nush unde mai gasim... Circul a inceput acum 2 saptamani, am fost cu babeta la rar, am platit 850 lei ca sa o testeze, ca deh, e din '96 si asa sta treaba. Au testat-o, toate bune si frumoase, "va  asteptati sa va strige". Am asteptat degeaba sa ma strige, ca nu stiau ce masina e, cati cai are, ce greutate are, etc. "dom'le masina e de Japonia si are serie scurta(gc8-05473) si tre' sa mai aiba o placuta unde sa fie trecute toate astea"... bun si eu ce sa fac daca asa e la ei, "pai nasoala treaba trebuie sa-i facem omologare de europa, sa stabilim ce norma de poluare e". Mda, in sinea mea zic, asta e ma duc si fac si testarea masii si aia e. Testarea costa vreo 30 milioane plus nush mai ce ..  :o ha?! si zic stop,  o dezmembrez decat sa mai platesc 3000 roni plus taxa de mediu. Cum eram eu demoralizat, se apuca fratili Malakay cu tilifonu si cartea masinii de Japan si incepe sa traduca hieroglife din japoneza in romana. A gasit si cati cai are si ce greutate si ce emisii de co2 TOT!. Am atasat foaia la dosar si sa astept sa ma sune. M-au sunat a 2-a zi ca s-a rezolvat cu omologarea si sa vin sa-mi iau cartea si autenticitatea.
  Asa ca, cine nu are Malakay sa-si cumpere!  8)


Uploaded with ImageShack.us
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

paulwhp

  • 1823
  • Think.Feel.Drive.
Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #367 on: March 22, 2013, 16:47:55 PM »

  Asa ca, cine nu are Malakay sa-si cumpere!  8)


:))))))))))


STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #368 on: March 22, 2013, 16:54:23 PM »
bv man sa fie intr-un ceas bun
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #369 on: March 22, 2013, 16:59:48 PM »
Bun :)

KET

  • 3920
Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #370 on: March 22, 2013, 17:02:18 PM »
Bravo, felicitari.
frumos tare numarul.  ;)

Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #371 on: March 22, 2013, 19:39:42 PM »
 Felicitari, foarte misto numaru. Cat ai platit taxa si  cat te-a dus cu totu (RCA, taxa talon etc)

celalalt

Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #372 on: March 22, 2013, 20:34:21 PM »
Misto.....tatuaj.

c.dani.uk

Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #373 on: March 22, 2013, 22:18:56 PM »
Gata! S-a terminat calvarul cu inmatricularea babetei. Legi mai de rahat ca la noi, nush unde mai gasim... Circul a inceput acum 2 saptamani, am fost cu babeta la rar, am platit 850 lei ca sa o testeze, ca deh, e din '96 si asa sta treaba. Au testat-o, toate bune si frumoase, "va  asteptati sa va strige". Am asteptat degeaba sa ma strige, ca nu stiau ce masina e, cati cai are, ce greutate are, etc. "dom'le masina e de Japonia si are serie scurta(gc8-05473) si tre' sa mai aiba o placuta unde sa fie trecute toate astea"... bun si eu ce sa fac daca asa e la ei, "pai nasoala treaba trebuie sa-i facem omologare de europa, sa stabilim ce norma de poluare e". Mda, in sinea mea zic, asta e ma duc si fac si testarea masii si aia e. Testarea costa vreo 30 milioane plus nush mai ce ..  :o ha?! si zic stop,  o dezmembrez decat sa mai platesc 3000 roni plus taxa de mediu. Cum eram eu demoralizat, se apuca fratili Malakay cu tilifonu si cartea masinii de Japan si incepe sa traduca hieroglife din japoneza in romana. A gasit si cati cai are si ce greutate si ce emisii de co2 TOT!. Am atasat foaia la dosar si sa astept sa ma sune. M-au sunat a 2-a zi ca s-a rezolvat cu omologarea si sa vin sa-mi iau cartea si autenticitatea.
  Asa ca, cine nu are Malakay sa-si cumpere!  8)


Uploaded with ImageShack.us
Claudiu,nu iti trebuia neaparat numar de inmatriculare  WRX....tu esti nascut ptr lumea WRX.... ;) :D FELICITARI si fara zgarieturi

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #374 on: March 22, 2013, 22:37:15 PM »
sencs sencs :D
cam 40 de milioane cu totu bo$$
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #375 on: March 22, 2013, 23:03:19 PM »
Nice

celalalt

Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #376 on: March 22, 2013, 23:21:47 PM »
sencs sencs :D
cam 40 de milioane cu totu bo$$
Eftin...

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #377 on: March 22, 2013, 23:43:42 PM »
Felicitari 2xghe pt numar sa il plimbi cu placere si sunt sigur ca o sa "il vada" multe masini ""tunate"" din romania !
Sa te bucuri de masina si sa va plimbe sanatosi !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

celalalt

Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #378 on: March 22, 2013, 23:54:08 PM »
Asta trebuie  citit cu ecou.Daca ntelegi ce vreau sa spun....se stieeeee!!!!!
Felicitari.Totul e ok....mai putin numarul.Nus ce sa zic.

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: スバルインプレッサ '97
« Reply #379 on: March 23, 2013, 00:25:35 AM »
h8er!!!!!!!
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!