Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
Subaru club Romania

Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia

celalalt

Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #120 on: December 01, 2012, 01:37:55 AM »
Sunt mereu pazite...

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #121 on: December 01, 2012, 01:51:06 AM »
Bagam o diversiune... ;)
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #122 on: December 03, 2012, 14:37:40 PM »
Vreau sa-i cumpar un front lip.
Nu as vrea sa comand de pe net.
Are cineva? Sau poate stie pe unde gasesc...

naiman

  • 307
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #123 on: December 03, 2012, 15:24:19 PM »
da:D comandam impreuna de pe net 2, vorbesc eu cu cineva si ne ia putin pe transport si singur nu-mi fac curaj sa iau :D

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #124 on: December 03, 2012, 15:40:33 PM »
Comandam.
Usor, usor, o sa se asemene prea mult. Daca iti mai pui si suflatoare, o sa le confunde lumea pe strada...  ;D ;D ;D ;D

naiman

  • 307
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #125 on: December 04, 2012, 07:10:40 AM »
Da da , mai e pana la suflatoare si  ia sa vedem si front lip care il alegi :D

naiman

  • 307
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #126 on: December 05, 2012, 14:08:08 PM »
ia de aici :d


« Last Edit: December 05, 2012, 14:11:09 PM by naiman »

Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #127 on: December 05, 2012, 18:59:06 PM »
Ar fi frumos de cuntificat calitativ si cantitativ rezultatul oferit de aceste produse de resoftare.

naiman

  • 307
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #128 on: December 05, 2012, 19:23:22 PM »
Nu e vorba de resoftare, a cumparat o interfata Elm si nu stiam unde este mufa de conectare si am postat acele clipuri sa vada exact unde e :D

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #129 on: December 06, 2012, 06:43:47 AM »
Da, cum a zis naiman.
Am zis deja de cateva ori ca nu o resoftez, pentru ca are suficienti cai/cuplu si scaderea consumului nu ma intereseaza.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #130 on: December 06, 2012, 07:03:45 AM »
mai bine sa inveti masina pe din afara pana cand esti tu confortabil si simti nevoia de mai multi cai decat sa vrei doar un moft care te poate incurca mai mult in prima faza, parerea mea...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #131 on: December 06, 2012, 08:20:10 AM »
Corect Tom.
Dupa cum am mai zis, pana cand nu simt extrem de bine masina, nu ii mai dau caluti. Pentru moment ma ocup de "look" si "handling"  ;)

Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #132 on: December 06, 2012, 08:46:33 AM »
Nu caii sunt problema ci distributia lor.
Curba de cuplu-putere stock nu este cea mai fericita ofera senzatii insa nu si performanta in aceeasi masura. Se poate cofa astfel incat masina sa fie mai docila cu performante mai bune si nu ma refer la valori de varf.

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #133 on: December 10, 2012, 08:41:45 AM »
Sambata am pus-o pe Dyno la Racing Code.



Nu ma asteptam la rezultatele astea:



Se pare ca lipsesc vreo 50 de caluti, la motor.
Am discutat cu Sebastian si el spune ca ar putea fi un piston. Ciudat este ca nu mananca ulei, nu are variatii de turatie la mersul in gol, mie mi se pare ca trage si intre 5000 si 7000 rpm.  ???
Voi incerca sa fac un test de compresie saptamana asta. Cam greu in Constanta, dar sper sa ma descurc. Si apoi voi afla despre ce este vorba.
Trebuie sa mai discut si cu altii sa vad ce e de facut... Asa ca, in cazul in care aveti sugestii, ati mai intalnit asta, please feel free!
« Last Edit: December 10, 2012, 10:49:32 AM by KET »

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #134 on: December 10, 2012, 10:12:42 AM »
daca e puterea masurata la motor e ciudat... daca cei 255 cai sunt masurati la roata atunci e perfect normal.
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #135 on: December 10, 2012, 10:50:00 AM »
E vorba de puterea la motor si a scos 257.
« Last Edit: December 10, 2012, 12:36:11 PM by KET »

concrion

Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #136 on: December 10, 2012, 12:02:11 PM »
Salut,
Ceva e in neregula ori cu masina, ori cu masuratoarea, pentru ca ce ai afisat probabil corespunde puterii la roata (asta daca ai ceva modificari minore)....uite aici cat scoate un sti 2008 stock:


http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1405260
Pe de alta parte imi aduc aminte ca in anunt se spunea ca se dau graficele cu parametrii la motor si la roata....si pierderile. Mai ai si alt grafic ?
Daca e problema la piston, se depista foarte simplu prin analiza inregistrarilor de la motor.....
In final: ce performante are masina ? Daca scoti intre 5 si 5.5 sec de la 0 la 100 kph si inre 13.5 si 14 sec pe 400 m, inseamna ca masina functioneaza normal si ai toti calutii.....si daca monitorizezi si parametrii si nu ai erori, detonatii, etc....atunci dormi linistit si uita de cifrele alea.
Apropo, eu am facut un test sapt. trecuta pe cel mai modern dyno de la noi si mi-au scos ~ 270 cp si 450 Nm la presiune de 1 bar si cu benzina de 95 (valorile sunt la motor)...insa sunt doar niste cifre, care nu ma incalzesc cu nimic....eu vroiam doar sa verific daca e adevarat ce spuneau cei de la cobb ca obtin de la harta stage 2....iar valorile au fost confirmate.
O zi buna

MihaiFlorescu

  • *
  • 14037
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #137 on: December 10, 2012, 12:45:38 PM »
Din pacate poza e mica dar am vazut si eu graficul. Scrie 255 la motor si 197 la roti si cuplul pe la 370 parca?

Verificarea cu 0-100 mi se pare valida. Daca ies valorile atunci e posibil sa fie vorba de alte cauze pentru numerele de mai sus.
« Last Edit: December 10, 2012, 12:47:55 PM by MihaiFlorescu »

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #138 on: December 10, 2012, 12:58:16 PM »
Da, 257 la motor, 194 la roata si 373 cuplul.
Eu scot intre 5.3 si 5.7 de la 0 la 100 km/h.
M-am mai linistit. Am mai vorbit si cu altii, si nu mai sunt stresat. Ii voi face si compresia, dar cand va veni masina la Bucuresti sa se puna niste piese pe ea (nu la motor, ci pentru imbunatatire handling).
Oricum, mi se pare ciudat, pentru ca si pe drumul inapoi spre Constanta am fost foarte atent, mai ales intre 5000 si 6500 rpm, sa vad daca simt o scadere a puterii, si ca masina ar avea tendinta de a nu mai trage. Mie mi se pare ca masina trage bine...
Maine voi face un drum la Tulcea cu niste treaba si voi fi din nou atent.


concrion

Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #139 on: December 10, 2012, 15:41:16 PM »
Salut,
Daca si compresia iti iese buna, probabil ramane vechea si marea problema a tunerilor romani: calibrarea eficienta a standurilor si cifre care de multe ori nu au legatura cu realitatea (eu am deschis un topic pe tema asta si cand am timp o sa dezvolt ideile de acolo). Apropo, atata timp cat masini cu + 500 cp pe dyno din romania sunt batute in competitii de masini din afara cu multi mai putini caluti declarati, e clar ca cifrele si realitatea nu se impaca deloc). In sfarsit, ca sa nu o mai lungesc, eu personal nu mai apelez never ever la aceste aparate de generat cifre, ci voi cauta sa am o masina care sa imi satisfaca asteptarile. Bucura-te de masina si uita cifrele .... Apropo, pe strada sau circuit o sa fii surprins de masini de 200 cp (corelat cu greutate redusa) de care sa nu te poti tine......seara buna