Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
Subaru club Romania

Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia

Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1520 on: August 31, 2014, 20:42:31 PM »
Aham, am retinut.Ms mult pentru invatatura:)

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1521 on: August 31, 2014, 21:35:17 PM »
La mine cu motor schimbat cam ce stage ar fi?  :D

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1522 on: August 31, 2014, 21:49:48 PM »
aaa, undeva prin zona lui radical din 7 la puterea -3 :)

Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1523 on: August 31, 2014, 22:04:29 PM »
Stage "to be continued"  ;D

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1524 on: September 01, 2014, 14:16:42 PM »
ca vorbim de turbine, ia vezi un Borg Warner 7163 :) preferata lui Mihai (Ratzalarul) :)

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1525 on: September 01, 2014, 16:13:48 PM »
S-a rezolvat cu cat-ul, a fost scos de tot si softul revizuit. Puterea a crescut un pic, si la fel si cuplul. Acum mai are mici probleme de rezolvat: un tampon de motor de grupa N pe care eu am reusit sa-l rup (nu prea inteleg cum, dar am reusit), mici pierderi de ulei pe la conexiunile racitorului suplimentar de ulei si un check-up general. Probabil undeva spre weekend imi iau jucaria inapoi.  ;D

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1526 on: September 01, 2014, 16:16:27 PM »
si nu ai si un grafic din ala frumos ? :)

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1527 on: September 01, 2014, 17:17:55 PM »
Graficul comparativ cu valorile de cand masina avea cat arata cam asa:




Si tamponul rupt arata asa:



Cand voi ajunge la Bucuresti sa iau masina voi face poze si tamponului dat jos de pe masina.

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1528 on: September 01, 2014, 19:10:56 PM »
foarte cinash graficul :) concluzionez din el ca a ramas practic aceeasi harta (dpdv boost/afr/timing) doar a fost ajustat wastegate duty cycle-ul sa tina cont de backpressure-ul mai mic ....

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1529 on: September 01, 2014, 19:30:37 PM »
Ehh tot raul spre bine ... cu ocazia asta ai mai castigat 10-15 cai ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1530 on: September 01, 2014, 21:08:06 PM »
Da, spre bine. Si cand ma gandesc ca in urma cu o saptamana eram hotarat sa o vand dupa ce o fac. Acum abia astept sa-i mai pun km motorului...

Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1531 on: September 01, 2014, 21:53:05 PM »
Eu te incurajez la un Impreza nou sa avem si unu d'ala pe forum :D
Because Subaru, thats why.

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1532 on: September 01, 2014, 21:57:17 PM »
Da, spre bine. Si cand ma gandesc ca in urma cu o saptamana eram hotarat sa o vand dupa ce o fac. Acum abia astept sa-i mai pun km motorului...
aoleoooo, blasfemiiieeee :) cum adica sa o vinzi ?!?!?!  :o de ceeee ?  :o
« Last Edit: September 01, 2014, 22:02:38 PM by andea79 »

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1533 on: September 01, 2014, 22:03:02 PM »
It crossed my mind. Bad thoughts...   :D

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1534 on: September 01, 2014, 22:21:48 PM »
daca incepi sa te plictisesti inseamna ca e timpul sa incerci chestii noi: upgrade-uri (mai scumpe) sau diverse chestii prin soft (mai ieftine sau chiar gratis) de genul LC, FFS ..etc ... :) poate fi distractiv :)

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1535 on: September 02, 2014, 09:18:16 AM »
Nuuu, masina nu m-a plictisit, inca. Ce imi doresc de la ea este constanta in functionare si disponibilitate oricand am eu chef de ea...  :D

andea79

  • *
  • 4032
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1536 on: September 02, 2014, 10:07:39 AM »
Constanta in functionare (sau functionare in Constanta) ar trebui sa aiba cu conditia sa existe si un pic de monitorizare constanta :) Eu cel putin am observant la mai multe Subaru mai mult sau mai putin modificate de prin Cluj ca au nevoie de monitorizare/verificare constanta spre deosebire de alte masini cu care iti aduci aminte o data pe an ca trebuie sa mergi la revizie ... si aici revin din nou cu piticul meu cu cablul tactrix cu care eu zic ca ai fi vazut si tu mai clar/mai din timp chestia cu catalizatorul ....

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1537 on: September 02, 2014, 10:13:21 AM »
Exact la cablul ala m-am gandit cand am vazut ca nu i-am dat de cap. Este in plan. Stiu ce zici. Oricum, masina mea are parte de revizii si verificari, dar cum zicea si Tom, asta e distractia de a avea motoare turbo.

celalalt

Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1538 on: September 02, 2014, 21:09:04 PM »
Si totusi.Asa distractie?Mai mult pe platforma?Hai sa fim onesti.E  un big problem cu motoarele aste de Zubaru.Ce sa zic...voi stiti mai bine.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1539 on: September 02, 2014, 21:16:41 PM »
Orice fier are o limita, nu? In conditii de suprasolicitare e normal sa crape. In alte cazuri, nu este cazul aici, mai crapa si din proasta intretinere. Motor special = intretinere speciala.