very strange faza cu boost-ul
legat de presiunea de ulei - ECU nu are nici un "mecanism" prin care sa limiteze boost-ul in functie de presiunea de ulei, doar daca iti apare cod de eroare si pana la stergerea lui/ECU reset din cauza codului intra in "safe mode" si atunci presiunea este limitata la wastegate spring pressure...
mai exact ECU nostru stie sa aplice compensari(plus sau minus) ale boost-ului in functie de IAT, ECT si atm. pressure si sa reduca boost-ul la wastegate spring pressure in cazul in care IAM-ul scade sub 0.65 (setarea stock) si/sau se intra pe safe mode (safe mode-ul fiind declansat si in cazul unor DTC-uri)
deci ar fi 3 cazuri posibile:
1. ca urmare a problemei cu intake pipe-ul a intrat aer nemasurat de MAF => amestec lean => knock => Ecu a redus IAM-ul sub 0.65 => no boost
2. ca urmare a problemei cu filtrul din banjo bolt-uri / OCV s-a generat cod de eroare (DTC) => ECU a trecut pe safe mode => no boost
3. ECU a incercat sa faca boost (deci reducerea nu a venit din ECU) dar nu a reusit ca efect al unor probleme fizice: problema cu filtrul/OCV-ul a dat peste cap timingul sau AVCS-urile ...
pacat ca nu ai logat niste chestii cu romraider-ul cat a avut respectivele probleme - ar fi trebuit sa ne dam seama ce se intampla ...
pe de alta parte wastegate spring pressure-ul la turbo stock cum e la noi este undeva la 9-10psi adica max. 0.7 bar, tu zici ca urca pana la 0.8 psi deci avem 2 posibilitati
:
1. ori de fapt urca pana in 0.7bar (de asta imi plac mie psi pentru ca ai granularitate mai mare si se vad valorile mai clar) si eram pe cazul 1. sau 2. din enumerarea anterioara
2. urca mai mult de 0.7 bar deci nu era vorba de spring pressure deci ..cazul 3 din enumerarea anterioara
legat de learning view-ul pus aici acum cateva zeci de posturi - arata foarte bine cum am zis si la vremea respectiva DAR daca a fost salvat dupa un ecu reset / stergere de coduri nu are nici o relevanta, ai nevoie de minim 50-100km facuti inainte ...