A iesit azi niste fum din roti. Am luat fitoasa de la capitala si am adus-o la mare. S-au facut urmatoarele la ea:
- inlocuit vas expansiune stock fisurat cu unul Mishimoto si completat cu antigel
- inlocuit bujii NGK
- verificat ulei in cutie si diff (totul era perfect)
- inlocuit ulei si filtru de ulei (am trecut la Motul 300V 15W50)
- verificat articulatii, bucse, etc (totul era perfect)
Masina merge excelent. Voi pune ce s-a intamplat pe seama calitatii benzinei. Raman cu regretul ca nu am unde sa duc masina in CT si trebuie sa plece pe platforma de cate ori am cate o problema.
Si mai am un regret. Daca se ducea turbina, faceam un set-up cu mai mult pawaaaaa
Urmeaza sa-i iau alte gume de vara, sa-i fac o geometrie si sa iau un turbo air intake hose pentru ca se pare ca asta nu mai are viata lunga. Si, in rest, rupere de dinti. Maine ma duc la birou cu ea sa nu mai fie suparata ca a stat atata pe dreapta