Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
Subaru club Romania

Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2020 on: June 09, 2016, 20:14:47 PM »
Si legat de firea, "voi" ati votat-o, asa ca nu va pierdeti cu ea. Asa cum l-am votat si pe "noi" pe urmasul lu mazarica...  >:(

UXE

  • 1741
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2021 on: June 09, 2016, 20:28:04 PM »
Ce  viteza aveai?

moguai

  • 2814
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2022 on: June 09, 2016, 20:45:10 PM »
Si legat de firea, "voi" ati votat-o, asa ca nu va pierdeti cu ea. Asa cum l-am votat si pe "noi" pe urmasul lu mazarica...  >:(

Sa nu intram un subiectul asta, ca ma apuca dracii. M am saturat cati idioti pesedisti am injurat pe facebook :)
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2023 on: June 09, 2016, 20:53:34 PM »
Ce  viteza aveai?
Mai contează viteza? Așa ceva face damage și la 25 Kph......

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2024 on: June 09, 2016, 21:15:14 PM »
Urat! Din pacate e posibil sa fi fost pusa din teribilism chiar de un seaman de-al nostru.

Sper sa nu fie stricaciuni mari.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2025 on: June 10, 2016, 03:44:39 AM »
Legal, se poate intreprinde ceva, in sensul recuperarii prejudiciului? Zic si eu, asa ca trebuie sa existe un responsabil care sa plateasca. Putea fi mult mai grav si am certitudinea ca autoritatile trebuiesc sesizate.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 5136
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2026 on: June 10, 2016, 08:12:14 AM »
Nu. Adica da, insa efortul e imens, iar in cazul de fata sansele de reusita cvasi-nule. Se vor invoca contraargumente de genul "a cazut dintr-un camion neidentificat". Deci nu.

Altfel sta treaba la gropi. Acolo da, numai timp de circ sa ai.
« Last Edit: June 10, 2016, 08:13:53 AM by Muttley »
WRX SW 2002

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2027 on: June 10, 2016, 14:22:03 PM »
Aveam cam 140-150 km/h. Dar cum zice si Dragosh10, nu prea mai conteaza viteza, avand in vedere marimea bordurii. Ba cred ca a fost mai bine ca mergeam mai tare pentru ca m-a aruncat un pic in aer si nu am agatat prag sau alte alea. Legat de recuperarea prejudiciului, avand in vedere tara in care traim si fiind cu totul de acord cu ceea ce zice Muttley, o las asa.

Cel mai important este ca am rezolvat-o! Erau doar jantele (ambele de pe dreapta) dezechilibrate si aia de pe fata un pic trasa. Mi le-au aranjat baietii si e perfect acum, nu mai trage de volan, nu mai am joc. Oricum, am pus-o si pe aia de pe fata tot pe spate, just for my own assurance. Ma felicit pentru alegerea jantelor si a gumelor (aviz moguai, cauciucurile nu au facut galme). Poate cu alte jante si/sau gume era alta situatia acum.  ;D

moguai

  • 2814
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2028 on: June 10, 2016, 14:29:17 PM »
deocamdata e ok la mine  ;D
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2029 on: June 10, 2016, 15:19:06 PM »
ce inseamna o janta buna, bine ca nu a cedat...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2030 on: June 10, 2016, 16:43:09 PM »
Da, m-a mirat ca nici macar bieleta nu a suferit. Ma asteptam sa fie dauna totala aia.

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2031 on: September 05, 2016, 15:36:18 PM »
A trecut ceva de cand nu am mai scris pe aici.
In urma cu vreo 2 saptamani, cand nu eram in tara si sotia umbla cu STi-ul pentru ca ea avea Tribeca in service (o sa scriu pe topicul Tribecai cat de mult m-a ajutat Wrangler sa o rezolv, merci mult inca o data!), mi-a zis ca imi curge ulei. Eu am crezut initial ca e vorba de capacul de la motor. Am revenit in tara si pentru ca am fost plecat la munte nu am avut timp sa ajung cu STi-ul in service decat saptamana trecuta.
Am dus masina la un service din CT in care am incredere pentru lucrari mici sau identificarea problemelor si ei au vazut ca a cedat racitorul suplimentar de ulei, care a scuipat uleiul pe grila fata, uleiul a fost preluat de ventilatoare si mi-am redecorat engine bay-ul.



S-a anulat racitorul, s-a facut un "teu" ca sa se conecteze cele doua furtunuri pana vine noul racitor si cand se plec cu ea a cedat unul dintre furtunuri. Asa ca s-a conectat cel bun pe direct si talpa in rosu


MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2032 on: September 05, 2016, 15:45:54 PM »
Din cate stiu aveai un racitor destul de scump. Ar intra o intrebare si niste poze catre producator.

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2033 on: September 05, 2016, 15:53:32 PM »
Da, se ocupa Tom de asta. Iar a fost super ok Tom si el a pus problema pozelor trimise catre RCM si a tragerii lor de urechi. Sa vedem ce va iesi...

andea79

  • *
  • 4035
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2034 on: September 05, 2016, 21:49:56 PM »
sunt curios ce diferente de presiune de ulei ai acum cand tragi de masina fara radiator ... tu ai pompa de 12 mm ?

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2035 on: September 19, 2016, 12:56:35 PM »
Da, parca asa imi aduc aminte, ca e de 12 mm. Stiu ca este de la RCM high flow modified.
Presiunile sunt cam aceleasi, poate o idee mai ridicate. Dar temperatura uleiului este mult mai sus. Am mers pana la Bucuresti cu ea in weekend si pe autostrada la 3200 rpm constant, aveam temperatura uleiului la 110 grade, comparativ cu 95 cand exista si racitorul.
Oricum, am comandat racitorul si va fi un Setrab mai mare. Tom mi-a facut un deal bun si l-am scos la un pret mai bun, avand in vedere ca ala de a crapat a fost luat tot de la RCM. Se pare ca a cedat din cauza vibratiilor, asa ca la montajul astuia nou voi pune si niste mansoane de cauciuc, sa mai atenueze socurile.
« Last Edit: September 28, 2016, 08:05:12 AM by KET »

Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2036 on: September 27, 2016, 21:03:42 PM »
Buna ideea cu mansoanele.
S-a rezolvat ceva pe partea de "garantie"? :)

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2037 on: September 28, 2016, 08:07:58 AM »
Era cam greu sa primesti garantie la 3 ani de cand piesa a fost urcata pe masina si nu vorbim de o masina folosita numai la mers la piata.  :D Oricum, baietii au fost foarte ok si mi-au facut un pret bun la noul racitor. Care a venit ieri, impreuna cu furtunele Samco izolate termic:







Merci mult, Tom!
« Last Edit: September 28, 2016, 08:14:11 AM by KET »

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2038 on: October 18, 2016, 14:49:14 PM »
cu placere, ma bucur ca s-a rezolvat man
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #2039 on: October 18, 2016, 15:51:18 PM »
S-a rezolvat cu toate! Absolut toate!
Si anume:
- masina facea boost prea mare cand se baga piciorul in ea. A fost gasit un teu deteriorat si un furtun care duce la housing-ul de la turbina. Au fost inocuite
- dupa inlocuirea lor, masina facea boost maxim 0.7. A fost gasit furtunul de turbo air intake deteriorat. Cu ajutorul lui malakay, am gasit repede un furtun si l-am inlocuit
- am crezut ca masina ar trebui sa faca boost normal. Nu era asa... Facea tot 0.7  :'( Ma resemnasem cu gandul ca pe 22 pe Adancata voi merge cu ea asa cu maximum 0.7 boost. Asta pana astazi cand am vorbit cu sefu' la STi-uri si mi-a zis ce sa verific. Cand au inlocuit furtunul au uitat sa bage in furtunul nou restrictorul de presiune... Acum merge perfect si abia asteapta sa si-o ia maxim pe 22  ;D
Tom, merci mult inca o data!!!!!!!