Asa cum s-a vazut in pozele postate de Lorian, masina a participat Sambata trecuta la track-day-ul de pe Adancata. A fost rupta-n dinti de Tom, si i-am dat si eu putin, sa invat traseul.
Pe drumul spre Bucuresti, pentru ca nu ma grabeam, am incercat sa merg legal, la consum, cu cateva reprize foarte scurte de accelerari mai agresive. Rezultatul: 108 km parcursi cu un consum mediu de 8,6l/100km:
Bine, mi-a trecut pofta de mers economic si i-am rupt dintii.
Dar vreau sa arat ca se poate merge si economic, daca se dorste, chiar si cu un STi care nu e chiar stock.
La Adancata i-a placut mult masinii, si mi-a placut si mie. Am realizat ce inseamna mers pe circuit si ce diferente sunt fata de a merge tare pe strada.
Cateva poze cu ea de pe circuit:
M-am simtit excelent, si masina la fel. Sper sa mai ajungem impreuna pe circuit macar o data, pentru ca ii vazusem privirea lui Mihai cand aparuse in peisaj wagonul bug.
Si cum se pare ca este anul furtunurilor la masina asta (bine ca nu e al motoarelor
), am observat ca unul dintre furtunurile de la radiatorul de apa s-a umflat si sta sa plezneasca. Foarte posibil ca Emo sa aiba dreptate si sa se fi rupt insertia de panza. Cum nu vreau nici in continuare sa-mi bat joc de masina si sa fac tot felul de improvizatii, chiar daca este la vanzare, am comandat un kit furtune radiator apa de la Samco.