Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
Subaru club Romania

Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia

concrion

Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #800 on: July 19, 2013, 15:00:20 PM »
Salutare,
Ce vre sa ne spui Tom ? Ca daca sunt mecanicii tai, inseamna ca stiu subaru ?
Am spus: intrucat nu am fost la ei si nu ii cunosc, nu le contest calitatile mecanicilor, iar daca voi sunteti multumiti, asta e bine.
DAR, INTRE A FI MECANIC BUN (EVIDENT PE TOATE MARCILE, CA ASA SE POARTA IN ROMANIA) SI A FI SPECIALIZAT IN SUBARU ESTE O MARE MARE DIFERENTA.....sapt viitoare va fi in Romania cineva care intr-adevar stie cu ce se mananca subaru:http://www.autorally.ro/newsContent.php?id=11635&title=Toshi%20Arai,%20un%20campion%20la%20Sibiu.
Pana atunci, eu imi mentin parerea ca nu avem specialisti pe subaru in Romania.  
Iar ce spuneti voi nu ma incalzeste cu nimic......mecanicii de la bmw din f1 nu o sa stie niciodata subaru asa cum stie un mecanic ce se ocupa de un subaru wrc (apropo de mecanici de curse, eu am fost nedumerit, insa placut surprins cand cei de la colina mi-au spus ca ei fac mecanica de motorsport, insa nu stiu subaru, fiind specializati pe mitsu, drept pentru care nu se baga pe masina mea; as vrea ca sa fie mai multi mecanici in piata care sa isi stie lungul nasului). Asadar, poti avea talent cu carul, insa daca nu ai cunostintele, atunci te bazezi pe instincte si experienta doar; ar eu pana acum nu am vazut nici un mecanic documentandu-se (adica a citi de bunavoie).
Voi incheia interventia mea pe aceasta tema, cu o concluzie cel putin bizara: tinand cont de ce s-a spus (mecanici buni; soft bun; piese bune; intretinere excelenta) se pare ca singurul vinovat pentru ce s-a intamplat la masina este proprietarul = KET. Eu unul am dubii, dar asta e.....sa traiti bine si sa va bucurati de week-end si vreme buna.
O zi frumoasa.

P.S. Ket, esti muit si cand te duci intr-un service neautorizat, unde se lucreaza la negru (presupun ca nu ai fost facturat, nu ? ) si unde nu ai nici un document cu care sa iti poti apara drepturile lezate (atunci cand pot aparea probleme in urma lucrarilor). Daca te duci la un service unde ai drepturi, si este totul legal si transparent, daca nu esti multumit de calitate, ai protectia consumatorului, ii poti da in judecata, etc... in baza unor documente; daca te duci la un service in care totul se rezuma la relatii prietenesti si plati cash fara acte (plata la negru si lipsa facturarii este o infractiune serioasa la noi in tara) atunci, daca esti muit, nu ai nici un mijloc de aparare. Iar daca nu esti multumit de SMT, Autokino, etc; poti sa te duci la bulgarii autentici: http://www.subaru.bg/kontakti sau la unguri.
Si degeaba o sa iei tu piese de la cosworth sau RMC daca asamblarea si softul e facut in Romania; ca sa il parafrazez pe Moise Guran: piesele te ajuta, dar nu iti fac o masina buna ;)
« Last Edit: July 19, 2013, 15:10:40 PM by concrion »

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #801 on: July 19, 2013, 17:08:30 PM »
esti cetatean european si ai drepturi ... (dar nu in romania )
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #802 on: July 19, 2013, 22:22:16 PM »
Ce le zice nenea concrion ca un patit!
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #803 on: July 20, 2013, 00:29:47 AM »
Ori s-a stricat ceva si la XT-ul lui Concrion ???
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #804 on: July 20, 2013, 02:02:45 AM »
este bine venita si o alta parere pe aici  ;)
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #805 on: July 20, 2013, 07:35:24 AM »
Concrion, Tom a zis ca el ii considera pe mecanici foarte priceputi, din moment ce-si lasa mașina pe mâinile lor.
Legat de ce s-a întâmplat cu mașina mea, probabil ca a fost ceva de genul: eu nu lăsam mașina sa se raceasca după ce-i rupeam dintii, asta a dus la problema cu turbo si atunci când a crapat turbo si eu am forțat-o sa ajung acasă cu ea si a papat si ulei, s-au creat si condițiile pentru bulirea pistonului. Mașina e la al treilea proprietar si dracu știe ce au facut ceilalți doi înaintea mea. Având in vedere ca atunci când am luat-o avea doua cauciucuri de-un fel si doua de alt fel, nu prea denota ca ar fi fost intretinuta cum trebuie. Dar asta e acum...

moguai

  • 2814
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #806 on: July 20, 2013, 09:05:27 AM »
asta cu 2 gume de un fel si alte 2 de alt fel se poate explica si in alt mod, nu neaparat cum banuiesti tu.
e foarte probabil ca el sa fi inlocuit gumele inainte sa vanda masina - daca erau noi n'a vrut sa ti le dea si pe alea...se obisnuieste asa. a pus 4 sa fie acolo, le'a luat cu 3 lei si aia a fost.
stiu multe cazuri asemanatoare. eu cand am luat masina in mai, avea gume de iarna si un cauciuc avea galma.
« Last Edit: July 20, 2013, 09:07:50 AM by moguai »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

concrion

Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #807 on: July 20, 2013, 13:17:10 PM »
Salut,
Baieti, tot ce va scriu e din proprie experienta, iar la masina mea am scris aici: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1758.0  - mi-a bubuit diferentialul spate (masina are acum un cuplu enorm +600 Nm) si a cedat componenta care probabil nu a mai suportat abuzurile.
Acum pun ceasuri: temp ulei diff spate; temp ulei cutie viteza; temp si presiune ulei motor......altceva oricum nu am ce face pentru ca mentenanta e peste recomandari (~ 5000 km schimb toate uleiurile: motor, diff, cutie (la cutie nu mai vrea sa scot uleiul vreo 10 000 km si la fel la servo). Am pus radiator suplimentar la cutie si urmeaza sa pun radiator suplimentar la motor....si vreau sa fac o harta mai safe. Oricum, tinand cont ca componentele de pe forester nu sunt la fel de rezistente ca cele de pe sti, probabil in timp o sa mai cada chestii de pe masina, insa incerc sa fac tot posibilul sa o tin cat mai mult in stare de functionare. Incerc sa schimb si stilul de condus, insa nu promit nimic. Ieri, dupa o luna de despartire, nu am mai simtit legatura cu masina....probabil m-am dezobisnuit, insa acum aud tot felul de zgomote ciudate (si e posibilul ca diff pe care l-am pus sa nu fie chiar ok - am schimbat rulmenti, simeringuri la el, insa o sa mai verific daca totul e in regula inainte de a pleca spre cluj). Mi-am adus aminte ce as mai vrea sa pun pentru protectie motor, insa nu stiu cine o sa mi-o monteze: aquamist - http://www.aquamist-direct.com/806-063-hfs3-v3-pwm-valve-system/
Catalin, chestia cu racitul este partial legenda, si imi aduc aminte ca cineva a pus pe aici un articol interesant.....la turbo timer parca.....ca idee, inchipuie-ti ca am zile in care merg +500 km cu masina in "regim de coasta" si cand opresc iese fum de pe sub ea, anvelopele nu poti tine mana pe ele, si de multe ori nu o mai pot lasa intrucat ajung la intalnire si nu mai pot sta cateva minute in masina; cu toate astea nu am avut nimic la masina atata timp cat aveam turbina stock si o harta chiar foarte buna. De cand am pus insa turbina de sti, mi s-a intamplat de cateva ori sa imi arate temp mare la apa pe ceasul de bord, si sa trebuiasca sa o las mai moale......insa asta apare datorita softului...inca nu am reusit sa imi fac o harta buna (am putere si cuplu foarte mari, insa am boost creeps, si imi intra in safe mode de multe ori). Tinand cont ca masina ta nu a fost impinsa din soft foarte mult, nu cred ca problema a fost doar cea legata de faptul ca ai oprit masina imediat, ci pot fi si alte cauze: adu-ti aminte cand va spuneam de problema cu sita din conducta de ulei, care a dus la spargerea la o gramada de turbine, pentru ca nu mai ajunge ulei in turbina......si asta poate fi doar o cauza....iti recomand ca mecanicii tai sa faca o verificare amanuntita a conductelor de ulei, aer si toate conexiunile de la motor, atunci cand va veni momentul.
Gata, hai ca trebuie sa ies.
Week-end placut.
« Last Edit: July 20, 2013, 13:25:30 PM by concrion »

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #808 on: July 20, 2013, 16:53:41 PM »
man ziceam doar ca eu am lucrat multe cu ei in special la masina mea cu ei si niciodata nu au dezamagit, oamenii stiu ce fac si parerea mea este ca sunt mai mult decat ok. din ce stiu dupa ce s-a demontat prima oara turbina stricata s-au verificat toate conductele + filtrele de pe conductele ulei/turbo, iao mai chill man ca nu e executie publica :)
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #809 on: July 21, 2013, 11:11:45 AM »
Mda ce sa zic , m am uitat la preturi pai numai stroker kitul este peste 2000 lire lejer , head gaskets 100+++ , stud kit 2-300+ ,cambelt kit 4-500+
spring retainer kit 400+++ si lista continua numai asa din start lejer 3500 lire fara sa mai pui la socoteala bloc motor,chiuloase etc.... numai in piese easy peste 5-6k lire ..... plus manopera  :o :o :o
Daca vrei sa faci experimente pe bani tai... cu niste mecanici care au mai facut subaru este putin riscant eu zic. Stiu ai spus c ai incredere in ei.  Cum spunea concrion factura si garantia ia intreaba si vezi daca mai sar la cap, avea dreptate omu dau vina uni pe alti ba e mecanicul ba softul , ba tu nu ai lasat masina sa se raceaca si tu esti cel care ramane cu factura de platit .
Eu te cred ,dar totusi a costat ultima reparatie destul doar pt 20 de km .
GARATIA asta e cuvantul rostit afara cel mai mult ,
exemplu -un specialist subaru aici are la vanzare un classic la 2500 lire cu garantie 3 luni la TOT.
Bafta incontinuare si sunt sigur toti sunt cu ochi pe pagina ta sa vada cum decurge treaba.


Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #810 on: July 21, 2013, 12:03:18 PM »
Daca nici RCM nu a facut motoare ... Vorbim din alte filme ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #811 on: July 21, 2013, 12:16:52 PM »
Daca se materializeaza discutiile, motorul va fi asamblat la RCM. Si vorba lu' malakay...
Impreza 01, in ceea ce priveste suma, nu esti aproape.

Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #812 on: July 21, 2013, 12:21:29 PM »
RCM 10000 de lire un motor facut !!! Al faci la JB sau RCM ?
Te referi nu s aproape adica e prea putin?
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #813 on: July 21, 2013, 12:34:15 PM »
If everything will go well, the engine will be assambled at RCM.
5-6 k GBP is not close to the real amount for the parts, if we include the VAT.

Asa e mai usor de inteles...

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #814 on: July 21, 2013, 12:36:41 PM »
A new rocket is born!  :o
Barfta, Catalin!  ;)
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #815 on: July 21, 2013, 12:47:04 PM »
Nici nu vreau sa ma gandesc ce racheta o sa iasa daca faci motorul la RCM...

Faza cu racitul motorului chiar e fff importanta. Eu dupa o tura cu masina la mers normal o las sa mearga ventilatorul o data si o opresc, adica inca 1 minut maxim de stat la ralanti e suficient. Ieri dupa ce am tot facut serii de 0-160 am mers linistit cateva sute de metri si m-am oprit, era asa incins motorul ca imediat ce se oprea ventilatorul urca temperatura apei de la 88 la 96 grade in 5-10 secunde si imediat mi-am dat seama ca e incinsa tare si am lasat-o cred 5 minute sa se raceasca pana cand am vazut ca temperatura apei creste foarte incet (cred ca a mers ventilatorul de 3-4 ori). In astfel de cazuri chiar e util sa ai ceasuri cu temperatura sau varianta mai ieftina un OBD reader.

Si ket nu a fost primul proprietar si poate ca el a mai lasat-o sa se raceasca, dar ceilalti doi proprietari oare au facut tot asa?

Oricum, destul cu trecutul, clar nu o sa stii daca e de la tine, de la fostii proprietari, de la mecanici, de fabrica sau de la soft. Eu zic sa ne concentram pe viitor acum ;)

Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #816 on: July 21, 2013, 13:03:59 PM »
Ala este pret pt bloc cu interne  nu ansamblat tot ... ? Sa ti faca is softul macar ai treaba comple
« Last Edit: July 21, 2013, 13:27:44 PM by impreza 01 »
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #817 on: July 21, 2013, 21:11:12 PM »
Voi spune prețul abia după ce totul va fi gata.
Softul va fi facut de Okan.
Mă gândesc sa-mi pun ceasuri cu presiunea uleiului si temperatura. Dar bugetul...  :(

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #818 on: July 21, 2013, 21:29:22 PM »
fix la ceasuri te-au lasat banii man?! :-\ alea sunt pe primul loc dupa mine.. sau orice altceva de monitorizat.
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #819 on: July 21, 2013, 23:52:19 PM »
tocmai am vandut niste Deffi gauges ca noi .... control box , senzori+fire +mufe ,sandwich plate pt senzori de la presiune ulei si temperatura era comple tot...
Good luck cu motorul  ;)
 
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk