Salut,
De ce credeti ca ma refeream la Sebastian sau Racing Code ? Eu am folosit toate dyno din Buc - Racing Code, Exelisis, Master Tuner si
ma refeream la toti....poate, daca va uitati cu atentie, observati ca vorbeam la plural.
Poate nu ati observat, insa inainte de testare se calibreaza dyno functie de masina...ca sa intelegeti uitati aici:
.....iar asta inseamna factor uman, care voit sau nu, poate gresi (aici gasiti manualul de utilizare pentru dyno, pe care daca aveti rabdare sa il rasfoiti, veti intelege ce vreau sa spun
http://www.mustangdyne.com/mustangdyne/wp-content/uploads/downloads/2011/04/PowerDyne-PC-Users-Manual.pdf).
Pentru cei care comenteaza aiurea, ii rog sa se abtina....iar daca se incing, afara va puteti racori cu un pic de zapada.
Eu nu inteleg care e problema voastra: vreti cifre frumoase sau masini fiabile si performante ? Daca KET scoate timpii indicati de constructori (uitati si aici
http://www.fastestlaps.com/cars/subaru_impreza_wrx_sti_25l.html) sunt curios cum se misca subaru care a scos pe dyno cu 60 cp mai mult, in varianta stock.
Mi se pare aiurea sa se traga concluzia ca o masina are sau nu probleme de natura mecanica functie de cifrele indicate pe dyno....ati pus tester pe ea, presiunea o face, DAM, IAM, au fost monitorizate
? sau totul se bazeaza pe un nas fin de.....tuner sau mecanic ?
Sebi, tot ne spui ce bine a rezistat Foresterul tau, insa toata lumea prin oras (inclusiv omul care ti-a facut partea mecanica, Marian) imi spune de motoare sparte, cutii distruse, etc pe aceea masina.....unde e adevarul pana la urma ?
Apropo, sa nu credeti ca am ceva cu Sebi....sapt. trecuta am fost la Exelisis si am intrebat ce parametrii introduce la calibrare la care mi-a spus tipul respectiv: eu nu stiu sa raspund la aceasta intrebare, intrucat stiu doar ce trebuie sa modific, dar nu si motivul....
....pai, daca ei introduc 50 kg in plus la greutatea masinii, si mai eram si doi oameni in masina (+150 kg in total) se duc dracu' cifrele....iar parametrul asta e o nimica toata. Apoi ce sa va zic ca habar nu avea cum se seteaza pentru subaru avand cutie automata si in ce treapta se face testul....iar la final ziceti ca sunt eu nebun si tipii cu aparate de generat cifre sunt corecti. Eu vreau sa fie doar transparenti, astfel incat sa inteleaga si prostul care plateste, ce si cum....ca doar nu va furam meseria, baieti.
Si apropo Sebi, poti sa ma trimiti tu oricat vrei la "biblia dyno" scrisa de voi, pentru ca ceea ce e in carti, de multe ori nu se gaseste in realitate.
Puteti sa scrieti ce mai vreti, pentru ca eu nu mai raspund pe topicul acesta, intrucat discutia merge intr-o directie aiurea care nu are legatura (doar) cu masina lui KET.
Voi adauga pe topicul special deschis aici
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1436.0 alte opinii personale.
Seara buna