sa schimbi furtunele doar pe fata este o mare greseala, deoarece vor aparea diferente de presiune in sistem, fata se va coace, spatele nu va mai avea putere sa stabilizeze masa sub franare, toata masa si inertia ti se va duce in bot rezultand intr-o subvirare de toti banii catre eternitate, singurul circuit unde asa ceva ar fi benefic ar fi unul drept.
Nu Tom iti spun ca nu e asa din proprie experienta. In plus in Japonia pe circuit masinile care se bat pe timp folosesc in mare parte solutia cu furtune schimbate doar pe fata. Frana pe spate este destul de puternica sa franeze si sa blocheze rotile, mai ales cand se actioneaza puternic si masa se muta spre fata.
Orice masina are circutitul de frana facut astfel incat sa actioneze prima data pe fata, cu mici exceptii ca Porsche inde masa e dusa mult spre spate.
Lichidul este practic incompresibil, iar furtunasele originale de STI sunt foarte dure. Presiunea se propaga corect cu o latenta infima catre spate daca acolo avem in continuare furtunasele stock.
Cine vrea poate sa verifice supunand la presiuni foarte mari aceste furtunase si o sa vada ca nu apar diferente de volum notabile.
Da sunt de acord ca este o mare imbecilitate sa schimbi doar etrierii si discurile pe fata si sa lasi frna pe spate stock.
Schimband doar fata e clar ca se intamla ce a spus Tom pentru furtune.
Da sunt de acord ca inlocuirea discurilor cu etrieri ce au mai multe pistonase si cer volum mai amre de lichid e o aberatie daca pastrezi pompa de frana stock, care are un debit limitat.