camera de ardere mai subtire, open deck, pistoane cast in loc de forjate, problema cu ungere nu este la piston ci la cuzineti din cauza vibrochenul nu a mai fost tratat cu nitrit, pistonul 4 are problema cu alimentarea din cauza rampei de injectie si de multe ori din cauza g-urilor mari + benzina putina ramane prea sarac in benzina - sarac benzina -> afr ridicat -> bogat in aer -> temperaturi de evacuare mari in camera de ardere -> ulei incins si se reajunge la cuzinet. din cauza blocului de proasta calitate fata de ej20 orice problema apare pe partea de interne esti multiplicata de n ori fata de un ej20... sincer sper sa ai noroc sa fie doar turbina, dar si asa daca se aude un troncanit e clar ca nu e pe partae de rulmenti sau ceva ci mai degraba pe partea de paleti/ax si daca s-a rupt axul sau un palet depinde unde s-a rupt daca e pe partea de admisie trebuie si intercoolerul curatat, daca e pe partea de evacuare trebuie curatat catalizatorul... sper sa fie o problema minora, multa bafta