Ce modificari, frate? Pai i-am schimbat filtrul de aer, evacuarea si i-am pus BOV, pe parte de motor. Astea au fost singurele modificari. Si puterea a fost crescuta la 315 CP, adica cu 10 CP mai mult decat stock, avand o presiune in turbina de 1,1 bari, adica cu 0,1 bari mai mult decat stock. Astea nu sunt modificari. Probabil a crapat din cauza design-ului noului motor. Mai jos explicatiile lui Tom, care se pricepe mai bine decat mine, cu siguranta.
camera de ardere mai subtire, open deck, pistoane cast in loc de forjate, problema cu ungere nu este la piston ci la cuzineti din cauza vibrochenul nu a mai fost tratat cu nitrit, pistonul 4 are problema cu alimentarea din cauza rampei de injectie si de multe ori din cauza g-urilor mari + benzina putina ramane prea sarac in benzina - sarac benzina -> afr ridicat -> bogat in aer -> temperaturi de evacuare mari in camera de ardere -> ulei incins si se reajunge la cuzinet. din cauza blocului de proasta calitate fata de ej20 orice problema apare pe partea de interne esti multiplicata de n ori fata de un ej20...
Toate ST
i-urile hatch cu motor 2,5 au avut probleme. Nu a scapat niciunu fara motor crapat. Si eu stiam asta de la inceput si desi am fost sfatuit sa nu-mi iau de-asta, m-am ambitionat si mi-am luat. Dar ii voi pune un motor de 2 litri si voi avea din nou jucaria mea.
@kinderjoy: eu I-am rupt dintii de fiecare data cand am scos-o pe strada. Asta nu inseamna ca am mers numai foarte tare, dar macar o repriza de fiecare data cand era scoasa la plimbare isi lua. Nu vreau sa sune "cocalaresc" dar de asta mi-am luat ST
i, ca sa-i rup dintii si sa am parte de senzatii tari. Pentru mers linistit existau alt optiuni.