Si acum povestea motorului si a ce s-a facut pe masina.
Cand mi-a crapat motorul acum 3 luni, eram atat de demoralizat, incat nu stiam daca sa ma mai tin de masina asta sau nu. Tom m-a ajutat sa-mi fac o configuratie foarte ok si la un pret mai mult decat corect. Toate piesele au fost luate de ST
ishop.ro. Multumesc mult de tot Tom, si RESPECT!
Cu ajutorul lui am reusit sa fac din nou masina asta sa mearga.
Tot ce s-a facut pe masina, s-a facut la J&B Racing.
Din cate stiu eu si restul pe care-i cunosc, este primul ST
i hatch cu motor de 2 litri din Europa. Sper sincer ca va merge bine si vor urma si alte ST
-uri modificate ca al meu.
De mentionat ca blocul este de Japonia de 2 litri, cu tot felul de bunutati de la RCM in el, si motorul merge cu axele cu came, clapeta de acceleratie, injectoare, ECU, etc, de pe motorul de 2.5 litri. Spft custom facut de Okan.
Malakay, multumesc frumos pentru ajutorul cu ITP-ul.
Mi-a facut cineva o oferta pentru motorul de 2.5 crapat (nu stiu care din personalitatile acelui om a facut oferta, oricum, una dintre ele)
. Am ales sa-l fac cadou unui pasionat, decat sa iau cateva sute de EURO pe el de la o mie una personalitate.