Si s-a cam terminat rodajul. 1931 km de "chin" care sper ca va da roade. In cei aproape 1200 km facuti de la schimbul intermediar, am mai completat cam 150 ml de ulei si cu masina s-a mers pana in maximum 3200 de ture cu reprize de boost, cu exceptia ultimilor 300 km in care s-a mers cu maximum 4000 de ture si cu reprize de boost.
Trip B a fost dat la 0 azi dimineata, inainte de plecarea spre Bucuresti. Cine zicea ca ST
i-urile consuma mult?
Masina a ramas la J&B pentru a-i fi montate ceasurile si turbo timerul, a i se face si schimbul de ulei si o revizie dpdv mecanic ca sa intre la remapare.
Tot din ciclul "am patit eu, aveti grija sa nu patiti si voi", cand am trecut pe setup-ul de iarna, nu am verificat rotile daca pierd aer, si a trebuit ca una din roti sa fie umflata zilnic (celelalte pierd si ele aer, dar mai putin). Problema este la garniturile din interior ale valvelor, care sunt "obosite". Deci de preferat sa se verifice inainte de a fi urcate pe masina, pentru a evita drumuri ulterioare la vulcanizare.