Si am ajuns si acasa. De fapt am ajuns in Constanta pe la 9 si jumatate, dar nu m-am putut abtine sa nu ma duc la o joaca.
Azi s-a facut remapare. A fost o zi excelenta. In timpul remaparii masina a mers tipla, presiunea de ulei a stat la 5,8-6,2 bari, temperatura uleiului nu a crescut mai mult de 98 de grade. Totul a mers foarte bine si s-a vazut mana lui Tom cand a pregatit configuratia motorului, a celor de la RCM cand l-au asamblat, a celor de la J&B cand l-au urcat pe masina dupa ce au mai montat si auxiliarele, a lui Okan, si a mea un pic cand am ales sa incredere in toti cei de mai sus, dar in primul rand in Tom (el a fost motorul proiectului asta si are mare parte din "vina" ca a iesit excelent).
First run after break-in:
[ Invalid YouTube link ]
Intermediary run after break-in:
[ Invalid YouTube link ]
Final run after break-in:
[ Invalid YouTube link ]
Rezultatul eu zic ca este mai mult decat satisfacator. Masina are doar motorul competitiv si cat-back si un filtru de aer sport K&N in carcasa originala. In rest, admisie, down pipe (cu catalizator), injectoare, rampa de injectie, pompa de injectie, intercooler, turbina, toate de serie. Rezultatul este:
S-a mers pe "safe mode set-up" fiind dorinta mea expresa sa ma bucur de masina, si sa nu fie dusa la limita.
Dupa remapare a fost dusa la rupere de dinti, si a facut fata cu brio, daca avem in vedere ca lumea din masina a fost impresionata, iar eu m-am re-indragostit…
Primul ST
i GRB cu motor EJ207 JDM 08+ din Europa. Si masina merge si cu ECU stock de pe motorul de EJ257. Swap-ul a fost facut fara a taia macar un fir, totul in afara de motor este stock.
Tom, RESPECT inca o data!