Bun venit! Intrucat nu esti inca posesorul unui Legacy, am mutat subiectul de la sectiunea "Prezentarea membrilor si a masinilor lor" la "Discutii despre Legacy & Outback".
Daca tot am intervenit, iti voi da si un raspuns:
1. Fiabilitate mega extra super.. se cunoaste. Eu am un WRX 2001 alergat prin mai multe tari din Europa, alergat de mine deja de 2 ani si ajuns la 180.000km fara probleme majore. Adica mai pica o garnitura, mai faci plinul cu freon la aer conditionat, mai busesti suspensia ca de.. drumurile si abuzul, dar nimic la motor, electrica sau transmisie pana acum. Pe forum cred ca a fost cineva cu Impreza cu motor aspirat de 1.6 care a facut Ploiesti-Bucuresti-Ploiesti zilnic timp de 5 ani si avea aproape 300.000km timp in care doar a facut reviziile recomandate. Sper ca mai tin bine minte.
2. Costurile de intretinere la reprezentanta sunt foarte mari, ca la orice reprezentanta. Prin intermediul forumului poti beneficia de discount la uleiuri de calitate (MOTUL) si daca iti cumperi singur filtrele, o revizie normala nu te duce la mai mult de 500 lei (uleiul 140-230 lei in functie de gama (daca e normal sau racing), filtru aer 20-80 lei, filtru benzina 80 lei, filtru ulei 25-120 lei, bujii 220-250 lei, filtru polen/habitaclu 90-160 lei, distributie 11000-1800 lei). Preturile sunt doar pentru piese, nu si pentru manopera si pretul minim este pentru o piesa de la o firma cunoscuta, iar cel maxim e de multe ori pretul pentru produse originale, dar cumparate din alta parte decat de la reprezentanta.
3. La legacy pe benzina nu prea s-a auzit de probleme, dar nici nu avem asa multi posesori pe forum. Suspensia si bieletele antirului sunt punctele slabe la Subaru (cam 500 lei un amortizor, si cam 90-100 lei o bieleta antirului - se schimba in pereche de 2), dar asta mai mult la Forester si la abuzatele de Impreza.
4. Inainte de a cumpara masina fa un drum la un service unde sa iei neaparat compresia pe fiecare cilindru si sa iti inspecteze bine masina. Chiar daca are mici probleme poti sa reduci din pret si nu neaparat sa fugi de masina. Daca duci masina la un dyno sa ii masori puterea, o putere mai mica decat cea declarata oficial cu 15-20 cai e normala. Cand mi-am luat masina, in timpul testului a inceput sa iasa fum de ulei ars de sub capota. Era de la o amarata de garnitura de 40 lei pentru care am scazut pretul cu 300 euro.
Uite aici un subiect care te poate interesaPS: Raspunsul este DA! Ia-ti un Legacy si fugi de 159. Am vrut sa imi iau eu inainte de Subaru si ce am citit pe forumul alfa + discutiile cu oameni care lucreaza pe la service-uri prin Italia m-au ingrozit. Punte fata toata schimbata cu piese originale, mers pe drumuri doar in Italia si dupa un an de zile masina s-a intors in service cu aceeasi problema. Casetele de directie si articulatiile fata sunt jalnice si chiar schimbate la reprezentanta cu piese originale tot pica. Si informatia o am de la un mecanic ce repara masinile carabinierilor, adica alfa 159...