Outback 2.0 D 2010 :
1. Singura problema pe care am avut-o e ca s-a dus DPF-ul. Am rezolvat-o, l-am eliminat si I-am facut si marire de putere la 180 calutzi, stage 1, in teorie fiind prima faza de modificare, cu siguranta 100% in exploatare. Diferenta este imensa si merita fiecare banut.
2. Rugina nu exista pe aceasta masina, de fiecare data cand am fost pe la vre-un service cand am modificat masina toti s-au uitat stramb cand le-am zis ca are 185k Km. Ziceau ca are maxim 30k la cum arata.
3. Nu se compara cu nimic spatiul si confortul. La un moment dat am vrut sa o schimb, sa iau una noua, in leasing, de dragul de a da bani si pentru mine, nu numai la stat (mama lor cu taxele lor). Optiuni au fost : Mistubishi Outlander, Range Rover Discovery Sport, BMW X1, Audi Q5, Honda CRV, Huyndai ix35, Nissan Qashkai (sau cum s-o scrie). Sincer, dupa ce am facut test drive cu toate, sotia mea a luat decizia ca sa pastram Outback-ul pentru ca este cel mai confortabil si cel mai mare dintre toate la spatiul interior si portbagaj. Nu pare, dar asa este. In plus unele dintre cele testate (primul care imi vine in minte este BMW X1) au fost crunt de instabile pe un drum destul de drept dar pietruit. Aveam senzatia ca ma rastorn. Iar in Hyundai se auzea vantul de parca mergeam cu trenul. Decizia noastra : raman la Subaru forever. Cand o sa il vand pe asta o sa imi iau alt Subaru Outback. Eventual modelul 2016. Sau noul model Subaru Viziv 2 ... daca o sa il scoata ... Doamne ajuta !
)
4. Revizia este in jur de 1.500 - 1.600 lei, in functie de service autorizat. Daca te apuci tu sa iei piesele te ajunge mult mai ieftin. Eu am luat uleiul pe barba mea si m-a costat la jumate, in loc de 450 de lei am dat 270 lei. Filtru de ulei a fost 43 de lei in loc de 120 cat cer astia de la reprezentanta. Ma rog, daca vrei cu adevarat, te poti duce in maxim 800 lei.
5. Problema e la anvelope, gasesc mai greu pe 60, majoritatea sunt pe 65 si costa dublu. Una buna se duce in 700 - 800 lei, deci cam 3.000 lei setul cu schimbat cu tot. Rectific, am cumparat Nokian WR SUV 3 cu 525 lei bucata ... rup frate, am urcat pe varf de munte cu zapada pana la glezne si parca eram pe asfalt ...
6. Consum 7.4 oras, afara depinde cum mergi ... 5% Constanta - Veliko Tarnovo sau 10% Constanta - Bucuresti si retur ... totul tine de cat de greu ai piciorul
7. Am izolat fonic masina si am instalat un super system audio Gladen ... rupe tot ce am vazut/auzit pana acum (mai putin un BMW M5 care a costat 86.000 E si care avea un system audio incredibil 17 boxe si 2 subwoffere ... dar totusi ... 86.000 E ... )
8. Daca ai nevoie de orice info da-mi pm sau scrie aici ... em ceva experienta acum