@dantt
daca nu ai un venit { income } , din care sa poti pune de o parte macar 1000-2000 eur. per an , pentru reparatii, nu are rost sa-ti cumperi Subaru, mercedes, sau alte avioane .
referitor la fiabilitatea Subaru Diesel eu am schimbat asa , de la zero- 135k km { pe langa consumabilele de la fiecare revizie }
ganitura etier dreapta fata la 135 k km
bucsa tirant fata - de 2 ori stanga dreapta la 65k si la 90 k
EGR - la 115 k
placa de presiune si discul ambreaj la 115k
si cam atat , in toata viata acestui Subaru
schimbat bucsa Trapez fata - si pe stanga si pe dreapta la 115 k -- mai mergeau , dar am insistat sa le schimbe .
concluzie : toata viata lui Subaru asta a mancat de pe mine NUMAI 2000 Euro - in piese schimbate . Atat,...si nu mi se pare mult .
----
am mai vopstit masina { integral } anul trecut, pt ca o gasisem in Parcare stradala - zgariata din fata pana in spate { ROMANEZE ce sa zic }
-----
acestea fiind spuse , eu consider ca Subaru este foarte fiabila .
----
eu am folosit-o supraturata - 3000 rot/min all the time
a fost forjat Motorul , All the time - si nu cedeaza , daca este supraturat, inca ii place , si uzura la cuzinet este minima.
PS:
a inca ceva , la 65k , cu ocazia schimb ulei diferential spate , -- a trebuit schimbat pe garantie, deoarece erau praf 2 dinti la sateliti.
am vrut sa cumpar satelitii separat, din Japan , au refuzat - deoarece era in Garantie , anul 3 de la achizitie .
diferentialul costa 5100 Eur,.... satelitii 70 Eur /buc
nu s-a umblat la motor , electronica , sau alte parti