Saptamana asta am fost la salonul auto. Frumos ca de obicei. Nu prea multe modele noi. modelele vechi si consecrate au primit motoare mai noi si mai performante, de cilindree mai mica (criza petrolului), sau s-au transformat in hybride sau electric. Cam apune epoca masinilor (mai ales americane) cu motoare de 5.5.
Subaru a afisat ca noutate VIZIV 2. Nu a aparut deloc Tribeca (semn rau, se pare ca o scot din productie), nu au expus Levorg semn ca nu o sa il vanda prea curand sau deloc in Canada, nu au mai expus Crosstrek Hybrid semn ca nu are succes aici si nu o sa il mai vanda pe frigul asta pentru ca ii mor bateriile prea repede. In rest toate celelalte modele pe care le cunoasteti f. bine. Preturile au ramas in general neschimbate. pentru Viziv nu era afisat nici un pret, probabil deocamdata doar testeaza piata si reactia publicului la noul concept. Tinand cont de mentalitatea nord-americana, nu ii prevad un viitor prea stralucit aici. Mai mult success ar avea Levorg-ul.
Fata de alti ani, anul asta au fost expuse foarte multe masini custom, old-style, muscle car, retro, tuningite si modificate de particulari sau firme mici.
Anul acesta pentru prima data, s-a putut urca si pipai masini pana acuma intangibile (Porche, Jaguar) Pana acuma erau expuse ca niste bibelouri si pazite de niste malaci fiorosi.
Vedeta salonului, TESLA P85D. Full-electric, 691 CP !!! 3.2 sec. ca sa atinga 100km/h !, 400 km autonomie. Bomba curata !
Foarte multe modele (cam 15-20) au expus Kia, Hyundai, Scion, care scot modele din ce in ce mai bune, mai adaptate la nevoile pietei, cu motoare mici economice si performante, si mai ales ofera niste garantii mult mai bune fata de alte marci consacrate (km sau ani )
Niste Mitsu
Standul SUBARU