Resoftare - oare ???
Subaru club Romania

Resoftare - oare ???

Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #40 on: December 13, 2012, 22:35:05 PM »
 Concrion=" probabil ramane vechea si marea problema a tunerilor romani:"
mai e una "daca va uitati cu atentie, observati ca vorbeam la plural. "

Uite aici ce ai scris chiar tu acum cateva zile ...... sau era altcineva .... :D
Da timpul inapoi si citeste ce ai scris ....

Sa incep asa usor usor ... deci chiar citeste mai bine pe acel site SKN cati km si ani vechime trebuie sa aibe masina si deci baga mare mergi la SKN in germania si te ai scos garantie oriunde in EU  :D suna tare  si deci tu poti fi primul care spargi gheata - bafta
Oricum daca vreti cumva garantie si job gen roger clarke chiar ma apuca rasul uitativa pe site ul lui ce preturi sunt la motoare build by roger clarke si asta fara pus in masina soft etc. asa ca bafta daca va tin chiloti  .
In legatura cu soft masini etc ... si eu am vazut masina lui Tom da este SUPER mai ales din ce spun cei care au mers cu el ca pasager are un feedback fff bun . Dar va rog nu uitati acolo nu este numai soft ci multe altele. Cititi pe prima pagina a lui de pe forum si tre sa recunosc este mega spec si aici intervine problema  cati dintre voi puteti avea acel spec. Aici nu suntem sa face concurs care e mai tare(nu ma refer in nici un caz la Tom si nici la nimeni altcineva) ci sa impartasim tot ce am avem facut la masinile noastre si asa fiecare poate alege idea cea mai buna pt masina lui. Parerea mea in romania suntem inca in stadiul de crestere -afara aici unde sunt eu UK pe un mic forum 5000 de membri,noi 500- sa numai vb de scoobynet -acasa cate impreza 50 -100, UK mi si mi de masini mai ales impreza este un cult aici si este lesne de inteles raspunsul.
Si acum ma repet ami pare rau cand vad ca va balacariti pe aici in loc sa mentineti limita nimeni nu va baga cu forta la racing code in garaj,si iara zic in vara am auzit si eu vb pro si contra dar asta nu inseamna sa scriu pe aici cine a spus ce si cum. Cine vrea sa se uite sa ma intrebe cum am facut eu masina si ami mentin ideea de 1000 de lire oricand ati poti face masina 300 ;D CP fara sa spargi motor etc. nu precum alti pe aici vorbersc de mi de euro. Va rog NIMENI nu este perfect



« Last Edit: December 14, 2012, 02:26:57 AM by impreza 01 »
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #41 on: December 14, 2012, 07:38:29 AM »
In Romania chiar si mentalitatea auto a fost inhibata si are mult de recuperat din pacate, iar daca vorbim de Anglia si inca cateva locuri vorbim la superlativ deoarece motorsposrtul, industria auto si tot ce tine de ea pe orizontala sunt de o deschidere greu de imaginat, in timp ce in Romania nu avem 3km de circuit si Tom este "obligat" da se duca sa se dea in Ungaria, eu prin Austria, Cehia... altii cine mai stie pe unde ...
Cred ca e cazul sa fac o lamurire prin care sa se inteleaga sa softul nu face altceva decat sa puna in valoare mecanica si motorul sa functioneze corect.
Pentru a face performanta masina are nevoie de piese de calitate, nu neaparat scumpe dar piese corecte care sa dea randamentul dorit. Totul costa bani, sume rezonabile daca sti ce trebuie.
Cand o masina vine la tuning eu prefer ca aceasta sa fie verificata, sa aibe revizia facuta, iar in functie de caz sa fie pregatita corespunzator pentru setare.
Un set de bujii noi originale cu distanta intre electrozi facuta cat spune proiectantul. Nu incercati cu alte piese si aici va spun din experienta, folositi originale. Testand am realizat ca in comparatie cu bujiile originale sunt foarte putine bujii care dau rezultate bune. Nu as spune despre acele bujii faptul ca sunt proaste, dar in mod cert sunt nepotrivite. Cu aprinderea stock, cu ecu stoc din care nu poti seta dwelltime(unghiul Dwell responsabil cu timpul de incarcare al bobinelor) bujiile originale dau un randament exceptional.
Deasemenea trebuie verificat catalizatorul daca masina nu este noua, de preferat anularea lui prin indepartare mecanica(necesita soft pt a functiona corect si fara erori in bord). Multi dintre proprietarii de aici nu au avut masnile astea de noi si daca s-a mers incet, daca, s-a stricat un motor care a aruncat ulei, antigel spre cat... atunci ne miram de ce masina scoate cu xx cai mai putin decat in carte.
Intercoolerul trebuie curatat lafel si tubulatura de admsie, debitmetrul pentru ca se mai aseaza mazga, pot exista prelingeri de ulei... acestea cand se mareste debitul de aer, presiune in turbo sunt antrenate si duse in motor creeand cateva detonatii deloc utile si placute. In general dupa o perioada de acalmie a sofatului masna in functie de vechime, uzura poate acumula putin ulei pe zona de admisie, iar la prima talpa il antreneaza in ardere detonant usor, dupa care totul revine la normal.
Pe langa o revizie serioasa si o verificare serioasa mecanica pentru setare noi preferam o pregatire a masinii daca este posibil.
Este recomandat sa utilizam in primul rand o pompa cu un debit de benzina superior la modlele turbo, este o masura de siguranta inginereasca nu se refera la faptul ca pompa stoc nu asigura debitele insa o pompa nu trebuie sa lucreze la mai mult de 80%.
Pregatirea:
- suport de sonda lambda suplimentar sub scaunul soferului cu iesire orizontala spre stanga, astfel incat sa se permita montarea sondei fara ca aceasta sa ainca undeva. (exista si alte modalitati dar aceasta e cea mai buna, noi avand un suport universal adaptabil)
- suport senzor EGT la iesirea din chiulasa(SE GAURESTE GALERIA SAU CHIULASA si nu e necesar la masini de performanta medie)
- restul de sonde cum ar fi senzor de presiune suplimentar, senzor de detonatii, posibilitatea de a monta afr la fiecare cilindru se monteaza de la caz la caz in functie de aplicatie.
La o masina stock care nu are prea multe modificari si in special admisie, turbo si injectoare schimbate treaba e putin mai simpla.
Cine are astazi curiozitatea sa ne faca o vizita o sa gasesca pe dyno incepand cu orele 10 o Lancia Delta HF Integrale - Autotehnica in configuratie de rally ce a fost pilotata si urmeaza sa fie din nou pilotata de paul Andronic. Se reface setarea pentru un turbo mic si cu restrictor copatibil cu grupele de curse de rally.


STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #42 on: December 14, 2012, 09:40:06 AM »
lasa ca cica o sa avem si noi circuit de la anul, eu sincer nu cred pana nu vad dar asta e alta discutie. nu stiu cat de reale sunt sau precise dar ca idee de comparatie adaug si eu dyno-ul meu



Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

concrion

Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #43 on: December 14, 2012, 17:44:23 PM »
Salut,
Daca tot se pun grafice, hai sa le pun si eu:
TESTARE INITIALA - dupa resoftarea din 2011 de la racing code (cu benzina 99, motor, cutie viteza, evacuare, intercooler, bov - toate originale, anvelope de iarna):

Graficul de pe dyno racing code (1 om in masina, ~ 80 kg....sincer nu stiu in ce treapta s-a facut testul)


Aceeasi setare (soft racing code, benzina de 99, 1 om in masina, ~ 85 kg....nu stiu in ce treapta s-a facut testul), testare pe dyno exelixis


TESTARE ACTUALA - harta cobb stage 2, (motor si cutie stock, evacuare turboback supersprint fara catalizatoare si finala prodrive, intercooler sti, bov ssqvIV hks, anvelope de iarna, benzina de 95):

Test 1 - 2 oameni in masina ~ 175-180 kg impreuna, treapta 2, acceleratie agresiva


Test 2 -  2 oameni in masina ~ 175-180 kg impreuna, treapta 2, acceleratie progresiva)


Mentionez ca toate valorile de mai sus sunt la motor (ceea ce o porcarie, intrucat toti masoara la roata si extrapoleaza valorile pentru a obtine cifrele la motor....care fiind mai mari, il amageste pe bizon. Ca idee, ca sa aflati ce ramane la motor, ar trebui sa scadeti 25-30% pierderi).
Seara buna
« Last Edit: December 14, 2012, 17:55:36 PM by concrion »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #44 on: December 14, 2012, 18:12:16 PM »
Ai ceva cuplu pe forestier...

concrion

Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #45 on: December 14, 2012, 18:51:21 PM »
Salut
Uitati aici http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1638314 un articol interesant despre cifrele indicate de dyno.
Iar aici, inca un exemplu de firme care ofera pachete complete: http://www.mrtperformance.com.au/store/articles/Forest-Fire-Autospeed-com-MRT-Forester-Article.pdf
In orice caz, cifrele de la masina mea nu au nici o legatura cu testarile de forester manual sau sti, intrucat datorita convertizorului de cuplu de pe cutia 4eat si a faptului ca e greu sa blocheze raporul 1:1 (sunt multe discutii in ce viteza trebuie pusa cutia....la manuala e foarte simpla, pentru ca, din cate stiu eu in viteza 4 ai raport 1:1 si testele pot oferi acuratete).
Anyway, cum spuneam si mai sus, eu personal am ajuns la concluzia ca nu conteaza cifrele, iar daca ne uitam la cursele de drag (chiar de la noi) o sa vedeti la ce ma refer.....si uitati-va pe fastestlaps.com si o sa vedeti cum cam pe toate circuitele Meganeul RS bate la fund toate subi si mitsu....pentru ca viata nu tine cont de cifre, iar sasiul francez pune cam toti calutii pe asfalt.
Acum lucrez la o harta personalizata sa aplatizez curba de cuplu.....pentru ca pe vremea asta, cuplu e prea mare, aderenta prea mica, anvelopele uzate si daca bag piciorul pedala in podea (in mers), patineaza rotile.....iar plecat tare (dar nu la limita) de pe loc, rupe iarasi aderenta (vara nu am problemele astea, insa cu gumele de iarna, si pe ud si pe uscat e cam la fel....desi azi a mers bine :) ). Plus ca nu e prea bine pentru cutie atata cuplu, intrucat o sa o "oboseasca"

Pe curand.
« Last Edit: December 14, 2012, 19:41:35 PM by concrion »

Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #46 on: December 15, 2012, 01:02:35 AM »
Salut
Uitati aici http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1638314 un articol interesant despre cifrele indicate de dyno.
Iar aici, inca un exemplu de firme care ofera pachete complete: http://www.mrtperformance.com.au/store/articles/Forest-Fire-Autospeed-com-MRT-Forester-Article.pdf
In orice caz, cifrele de la masina mea nu au nici o legatura cu testarile de forester manual sau sti, intrucat datorita convertizorului de cuplu de pe cutia 4eat si a faptului ca e greu sa blocheze raporul 1:1 (sunt multe discutii in ce viteza trebuie pusa cutia....la manuala e foarte simpla, pentru ca, din cate stiu eu in viteza 4 ai raport 1:1 si testele pot oferi acuratete).
Anyway, cum spuneam si mai sus, eu personal am ajuns la concluzia ca nu conteaza cifrele, iar daca ne uitam la cursele de drag (chiar de la noi) o sa vedeti la ce ma refer.....si uitati-va pe fastestlaps.com si o sa vedeti cum cam pe toate circuitele Meganeul RS bate la fund toate subi si mitsu....pentru ca viata nu tine cont de cifre, iar sasiul francez pune cam toti calutii pe asfalt.
Acum lucrez la o harta personalizata sa aplatizez curba de cuplu.....pentru ca pe vremea asta, cuplu e prea mare, aderenta prea mica, anvelopele uzate si daca bag piciorul pedala in podea (in mers), patineaza rotile.....iar plecat tare (dar nu la limita) de pe loc, rupe iarasi aderenta (vara nu am problemele astea, insa cu gumele de iarna, si pe ud si pe uscat e cam la fel....desi azi a mers bine :) ). Plus ca nu e prea bine pentru cutie atata cuplu, intrucat o sa o "oboseasca"

Pe curand.

Da ai dreptate < top gear track impreza cosworth 1.27.70
megane 26 R =128.10  :D
ca sa nu cauti si te ajiti dejaba
uite si mai la normal wrx-sti 1.30.10 vs megane sport F1 team r26 1.30.60 deci teapa again - chair nu pot sa te contrazic /sorry  :( si nu vreau aici sa vb despre alte masini decat subaru.
MRT da suna bine si frumos dar prea departe pt puterea financiara a multora dintre noi . Din ce vad se ofera trei pachete pe impreza si alea sunt fff simplu de inteles(nu dau link sa intre care vrea sa vada)
Stock 2.5 din ce stiu este 230 deci fara cat dupa turbo  scoti clar 10-15 si asa cu ce ai bagat tu ai scos atli max 15 cp dupa ce ai cheltuit ceva bani pe tolls si timp pt 15 cp -discutie constructiva - si toata lumea stie 2.5 este un motor cu mult torque dar mi se pare fff ridicat la tine (sau poate sunt la hub ) Nu inteleg o persoana kg etc in masina mi se pare normal sa fie cineva in masina ca nu o fi teleghidata  ;D
Ade sa fim realisti si numai visam cai putere de parca vin asa la 100 de euro si vreo 100 de cp.





« Last Edit: December 15, 2012, 02:14:04 AM by impreza 01 »
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #47 on: December 15, 2012, 06:26:38 AM »
Atentie mare la versiunile ecutek care blocheaza ecu. Se deblocheaza unele de catre noi si unele nu, doar de ei.
Mare grija ca va leaga de ei.

concrion

Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #48 on: December 15, 2012, 23:37:27 PM »
Salutare,
impreza01, nu are rost sa incepem iar discutiile despre subaru vs xxx sau yyyy, eu ma uitam aici:
http://www.fastestlaps.com/tracks/hockenheim_short.html  subaru - cea mai buna clasare - pozitia 285; renault - cea mai buna clasare - pozitia 101
http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html  subaru - cea mai buna clasare - pozitia 118 spec C si 182 ptr STI; renault - cea mai buna clasare - pozitia 160
http://www.fastestlaps.com/tracks/top_gear_track.html subaru - cea mai buna clasare - pozitia 105 Cosworth CS 400 si 112 ptr STI; renault - cea mai buna clasare - pozitia 110
http://www.fastestlaps.com/tracks/circuit_de_nevers_magny-cours_club.html subaru - cea mai buna clasare - pozitia 55; renault - cea mai buna clasare - pozitia 52
Ca o paranteza, eu am avut si megane rs (nu r26 r) si pot sa iti spun ca dupa ce am mers si cu sti si cu forester, nu pot sa spun ca subaru e mai bun sau mai fun to drive (doar ca nu ma mai doare spatele si ma pot urca pe orice bordura si drum naspa - asta cu foresterul)...iar pe un circuit tehnic, nu de viteza, cred ca e mai rapid renault (clio sau megane in echiparile rs, comparativ cu sti stock).
Revenind la grafice, teste, greutati....pai eu stiu asa: valorile indicate de producator sunt valori inregistrate la arborele motorului, si in general pe stand, cand le face omologare (deci fara a tine cont de pierderi in transmisie, greutate masina, ocupanti, etc). Daca eu ma insel, va rog sa spuna (cine stie) procedura de determinare a puterii indicate de producator (uite aici o chestie interesanta pentru sti 2008 http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=838).
Apropo, arata-ne si tu graficul de la masina ta, sa vedem cum tuneaza englezii.
Seara buna
« Last Edit: December 15, 2012, 23:40:29 PM by concrion »

Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #49 on: December 15, 2012, 23:46:34 PM »
opa ti a luat ceva timp sa cauti linkuri etc..... :D
uitate pe topgear track si poate nu vezi bine. e greu sa intelegi sunt 2 masini diferite si gata.
Cand o sa am grafic o sa l pun stai tu linistit. Cine a mers cu mine in masina stie ce am.
Poate ti a iesit asa mult torque pt ca dyno din romania nu stie lumea sa umble cu ele dupa spuse le tale  ;)
Ai sunat la SKN sa mergi sa ti dea si garantie  :D
Te rog sa te concentrezi sa termini cu new stage resoft poate mai prinzi vreo 5 cai. ce sa mai te faci tuner, auzi daca pui decat up-pipe te scoti daca nu stiai .....
uite poate asa intelgi
105.   Subaru Cosworth Impreza CS400   1:27.70 d   116   '10   400 / 1505   The Stig
106.   
107.   
108.   
109.   
110.   Renault Megane R26.R   1:28.10   115   '08   230 / 1252   The Stig
« Last Edit: December 15, 2012, 23:55:15 PM by impreza 01 »
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

concrion

Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #50 on: December 16, 2012, 00:09:30 AM »
impreza01, pe langa faptul ca ai uitat sa te exprimi corect in limba ta de bastina (nu esti fotbalist nu ? desi dupa ce si cum scrii pari a fi unul ;)) ) scrii si prostii.
eu vad bine si inteleg ce scrie in topul celor de la topgear (surpinzator, dar ma asteptam sa ai mai bune valeitati de limba engleza, daca tot stai acolo) iar acolo arata ca e mai rapida versiunea cosworth pe care noi aici in romania nu am apucat sa o vedem, pe cand r26r se vindea la dealerul renault...asa ca daca tu compari versiune de serie cu una special modificata de cosworth....asta e.
Pe de alta parte, eu nu vorbeam de skn romania, ci de scrie pe siteul celor din germania, si nu am de gand sa ma duc la nimeni atata timp cat nu se schimba mentalitati si moduri de lucru.
Ti-as recomanda sa iti reamintesti limba romana si sa recitesti atent tot ce am scris pe acest topic pana acum pentru a intelege ca eu nu alerg dupa cai (verzi pe pereti sau de care vrei tu) ci dupa imbunatatirea performantelor masinii (ma intereseaza cum primesc cuplu si puterea si nu valoarea lor).
Si spre stiinta ta, eu nu am up-pipe cu catalizator, asa ca nu castig decat spool mai bun cu 200-300 rpm daca pun o teava mai groasa.....iar daca tu estimezi puterea masinii dupa ce spun cei care merg cu tine, cand vii in tara, daca sunt pe aici, te dau o tura pe babarunca, ocazie cu care poti sa imi numeri caii ;))
Noapte buna

Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #51 on: December 16, 2012, 00:15:51 AM »
da corect acum incepi sa corectezi gramatica etc , asa ai facut si pe alte pagini cand numai este nimic de zis  .... o dai ca la braila daca eram fotbalist nici nu te bagam in seama.
Devi plictisitor sa ti reamintesc pe pagina ta uitate ai sters toate posturile dupa ce banuiesc te ai luat la harta cu toti tu ala inteligent, nu mi pierd timpul si bani de benzina cu tine daca vrei sa te plimb platesti.
Asa ai inceput si la pagina ta pana ai sters tot,asa si aici tu le spui nu eu "la plural" dar normal te simti ofensat normal esti inteligent .
Dupa cum vezi eu mi am facut masina cu cap nu cu bani care cresc in pom. Dar tu nu o ti pe a ta autostiutorul !!!!  
Sa votam aici te facem guru la subaru  :D Lumea ta este asa pana acum TU ,bascaliosi,fotbalistu(eu) :D :D :D
Tot esti inginer teava mai groasa te referi la diametrul ei sau grosimea tevi ......  ;D explica sa stie lumea  :D :D :D
« Last Edit: December 16, 2012, 14:30:30 PM by impreza 01 »
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #52 on: February 08, 2013, 17:51:17 PM »
sincer, concrion cam are dreptate....in anglia sunt versiuni de subaru(forester sti,wrx sti rb...)care in europa de est nu prea le vedem
topurile pe care voi le mentionati sunt cu tot felul de masini preparate de tot felul de tuneri,el vb de masini de serie pe care le cumperi direct din showroom.

concrion

Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #53 on: February 08, 2013, 21:28:07 PM »
Salut,
Ce parere aveti de treaba asta:
motor de sti + turbina de la STI 2004 + ecu autronic la 1.5 bar = 350 cp
Asta este ecu: http://www.carmodsaustralia.com.au/autronic-01-05-wrxsti-plugin-ecu-board-a0105
Putin cunoscut in Romania, dar mult utilizat in Australia, Grecia, Rusia.

si uitati treaba serioasa (apropo de tuning profesionist si modificari la limita):
http://www.mrm-racing.se/forum/showthread.php?t=2658

Seara buna
« Last Edit: February 08, 2013, 22:00:50 PM by concrion »

concrion

Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #54 on: February 08, 2013, 21:58:54 PM »
Am uitat....uite toata povestea rusului, ca sa nu ziceti ca nu sunt baiat de treaba ;)
http://russiandrag.ru/forum/showthread.php?t=1011
Maina are 1100-1200 cp
Si aici aveti si un forester modificat de rus:
lTvZA
ca si multe alte filme ale masinilor lor.
Foresterul scoate cam 9.5 sec pe 400 m iar skyline-ul (nu mai stiu daca apare prin filmulete) scoate 8 sec.
Modificarile sunt radicale (motoare cu capacitati de 3.8-4.8 l si multe altele...de fapt se vede din pozele si povestea subarului din primul topic.
In orice caz, ca sa vedeti mai multe rezultate (daca vreti sa comparati), intrati aici:
http://www.dragtimes.ru/results
http://www.dragtimes.com/browse.php
si aici ptr. romania http://www.dragracing.ro/html/top.html
Gata cu modificari, cifre, softuri....seara buna


Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #55 on: February 09, 2013, 01:07:27 AM »
sincer, concrion cam are dreptate....in anglia sunt versiuni de subaru(forester sti,wrx sti rb...)care in europa de est nu prea le vedem
topurile pe care voi le mentionati sunt cu tot felul de masini preparate de tot felul de tuneri,el vb de masini de serie pe care le cumperi direct din showroom.

Asa o fi omu tot timpul are dreptate  :D
Cand o scoate vreun STI 350 doar cu placa ECU si restul stock eu ma fac popa .....
« Last Edit: February 09, 2013, 01:09:53 AM by impreza 01 »
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #56 on: February 09, 2013, 01:42:15 AM »
Eu cred ca tu vrei de fapt sa ti se spuna "saru'mana parinte! "  8)
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #57 on: February 09, 2013, 01:56:13 AM »
Eu cred ca tu vrei de fapt sa ti se spuna "saru'mana parinte! "  8)

Corect  :D :D :D
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

concrion

Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #58 on: February 09, 2013, 09:04:06 AM »
Parintzele, cand vii in Romania, mergem sa vezi masina la care ma refeream. Evacuarea este prodrive fara cat, in rest totul e stock....iar daca nu crezi, o urcam pe dyno. Nu uita ca vorbim de o crestere a presiunii standard cu aproape 50%, obtinand un spor de putere de 25 % (puterea de 350 este la motor, nu la roata).
La foresterul meu, cu o crestere de presiune de la 0.8 la 1 bar am obtinut un plus de putere de 20-25%.....asta din td04
Sa nu uitam ca modelul subaru wr1 venea din fabrica cu 320 cp, deci eu cred ca cu un soft bun, poti scoate dintr-un sti stock ~ 350 cp......evident, cu riscuri asumate.
Doamne ajuta (sa se faca subaru mai rapide si mai economice) ;)

Răspuns: Resoftare - oare ???
« Reply #59 on: February 09, 2013, 11:21:05 AM »
Chiar nu mi bat capul cu tine nu are rost deja esti prea inteligent pt tine insuti .... Asa e cum zici tu doar soft is 350 cp bla bla bla
Am vazut la pagina de uleiuri aceasi poveste vorba multa -practic nimic.. Mergi la SMT te angajeaza pe loc sau incearca japan.....
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk