N-am gasit loc mai bun sa scriu.
Astazi, pentru prima oara, am condus un SG d-asta mult laudat.
Hai s-o iau cu inceputurile si sa pun in context. Am mai condus doua SH-uri ale colegilor de forum, iar in seara asta un al 3-lea, din 2012, care mi-a placut mult, mi se pare o evolutie clara fata de ph1.
Intr-o doara, pentru ca il aveam la indemana, m-am autoinvitat in SG-ul asta hartanit pe coclauri.
Mno, varianta scurta: posibil cea mai buna masina domestica pe care am condus-o vreodata. Fara "posibil", ca nu-mi vine alta-n minte acum.
Varianta lunga... Pachetul e perfect. Ma refer la experienta condusului.
Pozitia e joasa, desi e o masina de teren, iar asta e de vis si, probabil, rar.
Comenzile-s sublime, ambreiajul e neutru si nu smuceste (asta e valabil si la vechitura mea), schimbatorul de viteze e legat si are senzatia aia de "greu" in maneta.
Pastrez ce e mai bun la final - acceleratia. Mergeam eu p-acolo, accelerari, giratorii, si aprobam raspunsul pedalei, ferm convins fiind ca e DBC. Si mi-a zis pasagerul ca e cu clapeta motorizata. Nu puteam sa cred... Am si ridicat capota, sa vad cu ochisorii mei miracolul.
Nu stiu ce sa mai zic. Modelul asta are o senzatie de "plin", de "greu" si "dens". La un moment dat am ajuns inapoi de unde plecasem da' nu m-am oprit, am mai facut un ocol.
N-am de gand sa fiu propavaduitorul SG-ului, habar n-am cat cosuma si alte alea, doar am condus una 10 min. Plus ca mi se pare foarte urata. Dar aveam o asteptare si a fost cu totul altceva, absolut impresionant. Repet, este poate masina normala suprema.
Mai sus e doar o parere personala si subiectiva.