Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
Subaru club Romania

Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #20 on: November 15, 2012, 13:26:25 PM »
Clar....

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #21 on: November 15, 2012, 14:20:29 PM »
bine de tot cu benzinele astea! ... din diferenta de consum, as pune bucuros un kil de ulei si mi-ar mai ramane si bani ! :P
corect  :D da vezi ca daca vrei sa-ti ramana si mai multi bani in buzunar poti sa alegi un opel corsa de 1,3 cdti (consuma 6 in oras)  :D
Si pentru o viata cu multi bani, iti iei bicicleta, nu?
Nu se mai poate cu replicile astea !...

:P :P
« Last Edit: November 15, 2012, 14:31:52 PM by Foreste »
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #22 on: November 15, 2012, 15:37:47 PM »
Mai clar....

Artistul

  • 60
  • Forester Diesel MY12
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #23 on: November 15, 2012, 15:40:21 PM »
bine de tot cu benzinele astea! ... din diferenta de consum, as pune bucuros un kil de ulei si mi-ar mai ramane si bani ! :P
corect  :D da vezi ca daca vrei sa-ti ramana si mai multi bani in buzunar poti sa alegi un opel corsa de 1,3 cdti (consuma 6 in oras)  :D
Corsa de asta am eu. asa e, mergi aproape gratis. uiti sa mai alimentezi  :D

Pateo

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #24 on: November 15, 2012, 16:26:02 PM »
sau iti iei un Forester Diesel  ;D

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #25 on: November 15, 2012, 18:22:20 PM »
sau iti iei un Forester Diesel  ;D
W O R D , bro !!!
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Artistul

  • 60
  • Forester Diesel MY12
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #26 on: November 15, 2012, 20:04:30 PM »
Forester Diesel consuma mai mult. Computerul arata ca ar consuma in medie 7/100, dar dupa calculele mele consuma cam 10.
« Last Edit: November 15, 2012, 20:06:26 PM by Artistul »

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #27 on: November 15, 2012, 20:56:30 PM »
Ai resetat computerul la alimentare si ai mers de la plin la plin? E singurul fel in care iti dai seama de diferenta dintre ce afiseaza si ce consuma.
Si eu am avut o eroare de calcul insa era mai mare la masina cu 0.3 l / 100 km. La vremea aia mi se parea imens 4% diferenta de calcul.

Later Edit:
Ca sa imi sustin afirmatia, ai aici un link.
« Last Edit: November 15, 2012, 21:36:04 PM by Foreste »
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

cs1811

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #28 on: December 04, 2012, 17:44:17 PM »
Dupa o asteptare de 2 luni si 3500Km au venit suportii de etriere fata. Acestia au fost schimbati pe garantie pentru un zgomot la roata fata dreapta cand masina trecea peste denivelari usoare: piatra cubica, limitatoare de viteza, guri de canal. Schimbarea a fost facuta dar zgomotul s-a mai diminuat dar a ramas. Nu sunt vinovati nici suportii de etrieri nici bucsele de la bara stabilizatoare fata. Ce poate fi? Dupa 3500Km nivelul de ulei este la 3/4 din maxim. Pentru SMT este normal. Sfatul lor e sa revin dupa 7000km sa verifice din nou nivelul de ulei. Imi place din ce in ce mai mult Subaru. Numai bine.

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #29 on: December 04, 2012, 21:49:57 PM »
Pentru zgomotul ala mai intreaba si un mecanic priceput...din afara SMT.Parerea mea.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14037
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #30 on: December 04, 2012, 21:55:40 PM »
Sincer iti spun ca si eu aveam astfel de zgomote si cand am schimbat suportii de motor au disparut. Dar la mine masina are 11 ani si evident ca nu mai fusesera schimbate piesele astea, asa ca mai sarea motorul. La atat de putini km e greu de spus.

cs1811

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #31 on: January 16, 2013, 15:58:42 PM »
Astazi, 49000Km, s a aprins in bord becul R Diff Temp. Becul e rosu si se aprinde intermitent la trepidatiile masinii. Am sunat la SMT: senzor diferential sau firul pana la el nu mau face contact bine. Un alt drum in service. Iubesc masina asta. N a fost alta ca Ea.

Aldos

  • 276
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #32 on: January 18, 2013, 11:15:30 AM »
Problema cu firul de la senzorul diferentialului spate am avut-o si eu.
Asta chiar nu e grava comparativ cu ce probleme ai avut pana acum.
Se inlocuieste repede.

Am vazut ca ai masina tot din 2010, la fel ca si a mea.
Si eu am probleme cu consumul de ulei.
Poate nu e intamplator, si lotul respectiv de motoare e mai putin reusit.

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #33 on: January 18, 2013, 16:08:29 PM »
Nu e problema de motor ci de gestiune a regenerarilor filtrului de particule.
In plus mai este o operatie care se face la service subaru privind calibrarea continuua a injectoarelor.
Firma Racing Code pe care o reprezint a lucrat la oferirea unei solutii mult mai bune decat cea de fabrica inca din 2010 cand am modificat primele dieseluri.
Acum putem spune ca stapanim cu adevarat gestiunea acestui motor.


Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #35 on: January 19, 2013, 20:57:12 PM »
Gestiunea electronica care comanda algoritmul de lucru pentru autocuratarea filtrului de particule a fost modificata astfel incat regenerarile se fac coreland mai bine injectia, momentul de injectie debitul si temperatura de evacuare.
Un alt sprijin este o combustie mai corecta prin calibrarea din soft a injectoarelor(operatie pe care producatorul nu o face corect di rationamente economice, nu isi poate permite sa puna pe fiecare masina operator care sa analizeze si sa modifice softul, softurile sunt generice, dar au metotdologie de calibrare in service si o fac la 30000Km periodic, in service nu au acces la memoria stabila din ECU), asigurarea unul amestec optim si timpi de avans de injectie corecti.
Efectul este de infundare mai greoaie, de infestare a uleiului cu motorina intr-o proportie mai mica, regenerari corecte la interval necesar.

cs1811

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #36 on: January 22, 2013, 19:21:41 PM »
Am uitat sa va povestesc ca usa din stanga spate se misca ("clantane") in incuietoare. La trecerea peste denivelari, miscari mai bruste, usa din spate stanga "clantane". Plasticul din spate care acopera pe interior usa portbagajului, la denivelari, se loveste de ceva (cred ca motorul stergatorului spate) si "zornaie". La aceasta ultima problema am indesat un burete intre geam si marginea plasticului si problema s-a rezolvat. A ramas buretele in geam care se vede. La usa am pus banda izolier pe inelul pe care se prinde usa. O perioada a mers dar acum a inceput din nou. Solutia SMT = e masina nu se poate sa nu se auda nimic. Sunt foarte foarte multi greieri in masina, de care nu vreau sa va mai povestec: aparatorile din plastic de la rotile din spate, torpedou, stalpii din fata, rama de plastic care imbraca parbrizul....

Aldos

  • 276
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #37 on: January 23, 2013, 10:04:00 AM »
Am senzatia ca tu esti hotarat sa iti schimbi masina :)

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #38 on: January 23, 2013, 10:11:13 AM »
Sa dai jdemii de euro pe o masina si sa te oftice in fiecare zi...Eu i as da foc. in fata la dealer.E pacat ca se intampla asa.

cs1811

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #39 on: January 23, 2013, 15:08:46 PM »
Eu m am resemnat si am aceptat situatia asa cum e. Masina e in garantie inca 3 ani de acum inainte. O sa o repar pe garantie ori de cate ori trebuie. Dar la prima problema majora cred ca o sa renunt.