Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
Subaru club Romania

Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #160 on: June 28, 2014, 19:09:00 PM »
Am ajuns la service cu problema de mai sus. Au schimbat bucse bascule fata, bielete bara stabilizatoare, bielete antiruliu. Cost aprox 1000Ron. Nu se mai aude niciun zgomot la puntea fata. Am facut si revizia pentru 75.000Km plus schimb placute de frana fata (a treia oara). Cost aprox 1200Ron. Total costuri=2200Ron. De amortizoare nu a zis nimeni nimic.

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #161 on: November 30, 2014, 23:10:34 PM »
Am 90000Km. A inceput sa scartaie abreiajul. La apasarea si revenirea la normal a pedalei de abreiaj se aude un scartait. Am fost la service unde au gresat pedala de ambreiaj pe interior. Ambreiajul continua sa faca la fel. Uitandu ma mai atent am descoperit ca de fapt se aude din exteriorul masinii. Stie cineva ce trebuie facut? De unde vine scartaitul? Din pacate nu am avut timp sa ajung din nou in service. Dar se pare ca trebuie sa mai fac un drum.

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #162 on: November 30, 2014, 23:26:02 PM »
Rulmentul de presiune.Face in funtie de cum apesi pedala.Se schimba...cu tot kitul de ambreiaj...mare lucru ...

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #163 on: November 30, 2014, 23:51:39 PM »
Si trebuie schimbat ambreiajul? Masina merge bine si nu sunt semne ca ambreiajul ar avea ceva!?

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #164 on: December 01, 2014, 08:01:35 AM »
Daca tot umbli...Risti ca dupa 5k sa te lase ambreiajul.Si iar demontezi juma de masina.

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #165 on: December 01, 2014, 10:42:53 AM »
Naspa. Cat costa un kit de ambreiaj? Tocmai m au anuntat cei de la SMT ca la urmatoarea revizie trebuie sa i schimb si distributia. Distributia cat costa?

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #166 on: December 01, 2014, 11:57:03 AM »
Cred ca este vorba despre kit-ul de accesorii, nu de distributie.
La diesel ai distributie pe lant si nu vad de ce ai schimba lanturile si intinzatoarele.

Kit-ul de accesorii nu costa o avere, cureaua, fulia alternatorului, rola si intinzatorul nu cred ca depasesc 8-900 de lei iar ca manopera se incadreaza in 2  ore.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #167 on: December 01, 2014, 22:04:58 PM »
Multumesc pentru ajutor.

marr

  • 2261
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #168 on: December 02, 2014, 10:42:24 AM »
Cred ca este vorba despre kit-ul de accesorii, nu de distributie.
La diesel ai distributie pe lant si nu vad de ce ai schimba lanturile si intinzatoarele.

Kit-ul de accesorii nu costa o avere, cureaua, fulia alternatorului, rola si intinzatorul nu cred ca depasesc 8-900 de lei iar ca manopera se incadreaza in 2  ore.

Are dreptate @wrangler.

Am schimbat si eu Kit-ul de accesorii si - daca retin corect - m-a costat in jur de 1000-1200 lei cu tot cu manopera ( nu mai retin exact cat deoarece operatiunea a fost facuta odata cu revizia).

Un kit de ambreiaj pt. diesel am schimbat eu anul acesta ( la cca. 160.000 km).
Daca mai retin corect, piesele au fost in jur de 2500-2800 lei ( disc, placa presiune, rulment, volanta).
Scumpa e volanta cu masa dubla, restul sunt le preturi rezonabile.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #169 on: July 28, 2015, 21:21:34 PM »
100300Km "chek engine" + "VDC on/off" aprinse: parghie turbina geometrie variabila gresata. Inainte de acest eveniment, cam de 1 luna, la accelerare brusca, uneori, motorul tragea foarte greu. La apasarea acceleratiei cresterea vitezei era foarte lenta, alteori nu. Consumul a crescut cu 2l% iar in jurul masinii mirosea foarte rau a incins. A fost gresata o "parghie" de la turbina si lucrurile au revenit la normal.

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #170 on: August 13, 2015, 19:48:41 PM »
Ghinion, din nou. 103000Km "chek engine" + "VDC on/off" aprinse: probleme turbina geometrie variabila. Concluzia: trebuie inlocuita!!! Vrea cineva un Subaru Forester diesel din decembrie 2010? Este "aproape impecabil".

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #171 on: August 13, 2015, 20:54:07 PM »
Nu stiu daca am vazut pe aici dieselul cu turbina picata. 99% au problema cu vibrochenul. Esti sigur ca ea e vinovata? Poate merita o investigatie si in alta parte...gen AutoKino BV

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #172 on: August 14, 2015, 08:30:35 AM »
Diagnosticul pentru inlocuire turbina a fost pus la SMT. Au demarat procedurile de schimbare pe garantie. Astept raspunsul. Cum puteam menaja turbina? Motorul l am oprit dupa 30 de secunde de relanti. Nu am trecut de 2500 de ture cu motorul rece. Am facut reviziile la SMT la 7500Km. Consumabilele au fost de cele mai multe ori de la ei. Uleiul a fost Motul EcoClean 15W30 C2. Consumul de ulei a fost de la inceput, de cand am luat masina de aprox 500ml la 7500Km. De aceea am si facut reviziile la 7500Km. Singura "vina", recunosc, este mersul pe autostrada cu 170Km/h.

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #173 on: August 14, 2015, 08:33:37 AM »
Corectez: uleiul a fost Motul EcoClean 5W30 C2.

Forester

  • 3134
  • The other right!
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #174 on: August 14, 2015, 09:18:21 AM »
Uleiul e OK, dar sunt sigur ca nu ai bască subaru.
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #175 on: August 14, 2015, 09:28:54 AM »
Uleiul e OK, dar sunt sigur ca nu ai bască subaru.
Asta chiar e TARE. O sa mi iau tot costumul. Si o sa fac si niste matanii imbracat cu el.

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #176 on: February 17, 2016, 20:59:47 PM »
105000KM schimbat turbina + furtun turbo. Toate au fost facute pe garantie.

Axu

  • 168
  • My09 Forester Diesel
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #177 on: February 18, 2016, 08:35:45 AM »
Cam ce semne a dat turbina? ???
Ceva nu e bine oricum!

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #178 on: February 18, 2016, 15:48:47 PM »
La accelerare brusca, in treapta 2 sau 3, la un moment dat, brusc, se reducea viteza/acceleratia. Dupa care s-au aprins "chek engine" + "VDC on/off" . Acest lucru s a intamplat de 2 ori, cu aprinderea martorilor in bord si de mai multe ori fara. La diagnostic, la SMT, s -a constatat ca vinovata este turbina?!
De aceea au inlocuit-o pe garantie.

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #179 on: July 17, 2016, 08:33:17 AM »
115000Km  S au ars 2 bujii incandescente. S-au aprins "chek engine" + "VDC on/off" Puteti sa mi spuneti, va rog, codul lor si unde le pot gasi?
A reaparut problema la acceleratie brusca: in treapta 2 sau 3, la un moment dat, brusc, se reduce viteza/acceleratia.