Plictiseala de iarna...
Vad ca in state e foarte raspandita moda "hybrid", adica shortblock de 2.5 cu chiulase de 2.0 non-AVCS.
Citesc de cateva zile varii topicuri si nu vad decat probleme si batai de cap, in special cu raportul de comprimare (logic) si cu limitarile chiulasei de EJ205.
Raportul de comprimare se poate ajusta din pistoane si garnituri, chiulasa trebuie (cumva) portata pe camera de ardere si pe admisii, ceea ce la noi e riscant.
Ce nu vad nicaieri e altceva... de ce hibrid???
De ce n-ai lua un EJ257 cu totul (inclusiv chiulase) si sa-l pui in locul EJ205-ului. Singura explicatie la care ma pot gandi e pretul, comoditatea, treburi de genu'. Adica iei
un shortblock nou, pui chiulasele pe care le ai deja, toate se potrivesc, rezolvi cu tune-ul si aia e.
Intreb altfel...
ce ar da rezultate mai bune, un hibrid 2.5 cu chiulase de 2.0 sau un longblock 2.5 cu AVCS anulat (cumva, inca n-am aprofundat)...?
Fara sa intram in alte detalii, gen turbo, interne, axe.
Sa mai aberez putin despre cum vad in clipa asta viitorul troacai. Acum o vad cu 2.5. Si nu stiu daca sa iau o masina intreaga pentru 6MT si motor intreg sau sa iau separat transmisa, un shortblock nou si restul maruntaielor. Nu ma prind care varianta e mai rentabila financiar si nici care e mai eficienta. Intrebarea bolduita mai sus e despre eficienta.
andea, malakay, va rog.