Salutare,
Am o problema la care ma chinui de mai bine de o saptamana si nu ii dau de cap. Dupa montarea turbine de sti (vf43) am facut harta, insa valorile boostului impuse prin harta sunt depasite (masina e setata pe max 1.2 bar si inchide la 0.9 bar). Drept pentru care masina face overboost si intra in safe mode (asta seara am fost pe a3 sa fac niste teste de performanta, estimare dyno si sa fac niste loguri sa vad ce naiba are).
Eroarea pe care o da este legata de iesirea din limita de functionare a solenoidului.
Din punct de vedere mecanic a fost schimbata turbina td04 cu vf43 pastrandu-se liniile de ulei (inclusiv restrictorul de serie) si cele de apa. Boostul este depasit (cam cu 0.2-0.3 bar in diverse paliere nu doar la maxim) drept pentru care este atinsa limita impusa si da eroare. Partea buna e ca sunt multumit de harta (simularea dyno arata 347 cp la 6103 rpm si 606 Nm la 3306 rpm si astazi cu toate problemele astea - efectiv masina "da in bot" cand face overboost si apare eroarea - am reusit un 13.9 sec/400m cu 167 kph si 5.46 de la 0-100 kph cu 3 erori pe perioada de cronometrare....ca sa intelegeti:in timpul acceleratie undeva intre 4000 si 6500 rpm apare problema si masina se comporta ca si cum franezi).
Care credeti ca poate fi problema si ce ar ajuta:
- un boost controler electronic sau manual care sa regleze mai bine presiunea (am posibiliatea sa iau ceva de la blitz....e pe 4 tuning anunt) ?
- un wastegate extern (ma gandesc ca poate turbina asta pe care am luat-o ar avea probleme)
Ah si mai e o problema: cand am ajuns acasa am sesizat ca finala e foarte fierbinte (nu puteai pune mana pe ea) iar masina pacane (posibil sa dea flacari) in anumite momente. Ma rog pentru asta o sa mai ma joc cu afr si cred ca o sa pun o harta mai conservatoare.
Multumesc anticipat pentru eventuale sugestii.
Seara buna.