- haba haba haba!
Toni, in cazul in care mai treci pe aici sa vezi ce s-a raspuns la postul deschis de tine, trecand peste off-topicul de mai devreme, tin mortis sa iti confirm fiabilitatea, e adevarat, in ceea ce ma priveste in doar 30k km. si nu stiu cat de relevant este asta. Si eu urmaresc atent problemele raportate despre motorul boxer diesel si ma bucur sa constat ca la o utilizare corespunzatoare, nu ai probleme cu el. Urmaresc Forestere si Autbece cu pana la 120k. momentan si sunt in perfecta stare de functionare, fara nimic serios de semnalat.
Pornirea iarna
Momentan, ca dealtfel si in toata iarna trecuta, Foreste pleaca la sfert. Daca nu o facea, nu aveam cum sa il pornesc de la distanta si, crede-ma ca NU imi convine sa tremur pe langa el pana se incalzeste. Il pornesc din casa cu cca 5 min. inainte sa cobor. In total ii ia cam 8-10 min pana se stinge ledu' albastru, ceea ce inseamna 50 grade Celsius. La 89 grade ajunge in cam 12-15 min. dar deja sunt in mers si procesul de incalzire se accelereaza. Asta la cat de reci sunt iernile noastre. Probabil ca la temperaturi sub 20 grade, ia cateva minute in plus.
Costurile de servisare
Tocmai au scazut de vreo doo revizii incoace. Am invatat sa schimb filtrele de aer si habitaclu, pe care le schimb la 5k km., iar ulei pun Motul 8100 Eco-clean C2 5W30 cumparat de la importatorul autorizat (il gasesti aici pe forum la sectiunea firme partenere). Daca nu ar fi fost filtrul de Diesel, scadeam sub 800 RON, insa ma incapatanez sa il schimb si pe ala la fiecare revizie.
Revizia in sine o fac la cca 9-10k km.
Alte costuri
Momentan: apa, paie si bataie! ... coafura rezista!
Ah! mai dau din cand in cand cu ceara. 35 RON cutia!
LE:
Joi se anunta in Bucuresti temperaturi de minus 20 grade Celsius. Avand in vedere ca va trebui sa plec de acasa pe la 7 dimineata, cand va fi cu siguranta frig, sper sa tin minte si sa revin cu info despre cum porneste si ce timpi de incalzire o sa aiba boxeru' meu diesel.