Ieri seara sau aprins in bord urmatoarele:
ESP
Martorul de motor
Cruise control
Motorul nu statea la relanti iar la semafor se oprea.
Nu doresc nimanui sa treaca prin ce am trecut eu aseara.
Deja imi imaginam ca motorul este pilaf.
Ieri noapte nu am putut dormi.
Azi am sunat la SMT iar pe la ora 4 am ajuns la ei.
Pe drum lafel statea la semafor si ii dadea sprituri ca la Dacie
sa nu moara motoru.
Acum rad dar azi eram .........
Au bagat-o pe rampa au pus testerul pe ea.
Initial au crezut ca este pompa de benzina stricata ca numai baga benzina cum trebuie.
Au verificat parametrii cu OBD-ul lor totul a fost in regula.
Dupa care m-au intrebat daca am curatat clapeta de acceleratie vreodata.
Nu o curatasem desi am vrut inca de acum 1 an sa fac asta dar ......
Cand au dat intercooleru jos si au vazut ce era acolo......
Au curatat motorul merge mai frumos ca inainte .
Aveam si un scartait la o rola era rola care angreneaza alternatorul.
Cureaua era noua dar baietii de la Autokino nu au intins cureaua cat trebuie motiv pt care imi scartaia.
Vajaitul care credeam ca este de la diferential spate este defapt de la finala.
Baietii de la Autokino cand au demontat catback-ul cred ca au trantit evacuarea si sa desprins ceva in interiorul ei.
De aici si acel sunet "vajait".