Subaru Leone II Turbo 4X4 1987
Subaru club Romania

Subaru Leone II Turbo 4X4 1987

RACING CODE

  • 67
  • SUBARU EXPERT - chiptuning & dyno
    • www.racingcode.ro
Răspuns: Subaru Leone II Turbo 4X4 1987
« Reply #40 on: April 15, 2013, 22:29:44 PM »
Frumos proiect, este emblematic pentru marca Subaru.
Masina foarte practica si draguta.

Multumesc. As avea o intrebare , de unde ai putea cumpara un kit standalone megasquirt 1 sau 2 fiindca o sa montez o turbina td04L si mai mult ca sigur fara un standalone nu o sa mearga cum trebuie fara un amestec adecvat .

Nu este un ECU pe care sa-l recomandam, nu este o solutie profesionista.
De preferat ar fi Motec, Vipec, Link, Gems ... aparate de buna calitate.
Nu este vorba doar de amestec este vorba ce mai multe: de avans si temperaturi in admisie, control de boost...
Un ECU il cumperi o singura data si daca tot faci investitia asta trebuie sa o faci bine.
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast  = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

Răspuns: Subaru Leone II Turbo 4X4 1987
« Reply #41 on: April 16, 2013, 01:48:32 AM »
Frumos proiect, este emblematic pentru marca Subaru.
Masina foarte practica si draguta.

Multumesc. As avea o intrebare , de unde ai putea cumpara un kit standalone megasquirt 1 sau 2 fiindca o sa montez o turbina td04L si mai mult ca sigur fara un standalone nu o sa mearga cum trebuie fara un amestec adecvat .

Nu este un ECU pe care sa-l recomandam, nu este o solutie profesionista.
De preferat ar fi Motec, Vipec, Link, Gems ... aparate de buna calitate.
Nu este vorba doar de amestec este vorba ce mai multe: de avans si temperaturi in admisie, control de boost...
Un ECU il cumperi o singura data si daca tot faci investitia asta trebuie sa o faci bine.
Cam care sunt preturile la un vipec de exemplu? . ca si la asta m-am gandit dar bugetul e destul de limitat :-[
SUBARU '' Confidence in Motion ''

RACING CODE

  • 67
  • SUBARU EXPERT - chiptuning & dyno
    • www.racingcode.ro
Răspuns: Subaru Leone II Turbo 4X4 1987
« Reply #42 on: April 16, 2013, 08:01:59 AM »
La modelul tau nu cred ca exista o aplicatie plug in http://www.vi-pec.com/ecus/pluginecu si trebuie sa iei un ECU V44 http://www.vi-pec.com/ecus/v44 impreuna cu setul de cabluri de conectare.
Trebuie sa-ti faci o instalatie electrica noua pe partea de motor.
Un astfel de ECU costa la Bucuresti inclusiv cu senzori si trasnport cca. 1500-1700 Euro.
Nu este o suma mica dar comparativ cu Motec este chiar ieftin si lucreaza foarte bine, avnd posibilitatea sa introduci, ALS, FFS, LC, doua programe...
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast  = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

Răspuns: Subaru Leone II Turbo 4X4 1987
« Reply #43 on: April 16, 2013, 18:30:47 PM »
Rezervor curatat tratat si vopsit , urmeaza schimbat furtune benzina si montat la loc  :)


« Last Edit: April 16, 2013, 18:41:11 PM by Szlevy_1 »
SUBARU '' Confidence in Motion ''

Răspuns: Subaru Leone II Turbo 4X4 1987
« Reply #44 on: April 16, 2013, 18:49:15 PM »
modelarea bucsilor la puntea spate in solidworks , maine poimaine ar trebui sa fie gata bucsile  ;D


SUBARU '' Confidence in Motion ''

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Subaru Leone II Turbo 4X4 1987
« Reply #45 on: April 16, 2013, 19:02:23 PM »
sa inteleg ca le construiesti tu din material brut ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Subaru Leone II Turbo 4X4 1987
« Reply #46 on: April 16, 2013, 19:25:24 PM »
sa inteleg ca le construiesti tu din material brut ?

Da , am gasit o firma care aduce poliuretan sub forma de bara din austria si am facut desen tehnic si le-am dus la un strungar ca sa le fabrice .
SUBARU '' Confidence in Motion ''

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Subaru Leone II Turbo 4X4 1987
« Reply #47 on: April 16, 2013, 22:02:55 PM »
bravo frumos proiect, multa bafta in continuare
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

RACING CODE

  • 67
  • SUBARU EXPERT - chiptuning & dyno
    • www.racingcode.ro
Răspuns: Subaru Leone II Turbo 4X4 1987
« Reply #48 on: April 16, 2013, 23:05:29 PM »
Poliuretan de buna calitate gasesti si in Romania.
Noi am lucrat cu doua firme dar cel mai des cu:

Ing. Petre Rapeanu

Director Industrial

SC DUPET ATCPU Srl

Com. Cosesti, jud. Arges

Tel: 0727.289.777

Fax:0348.411.387

Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast  = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

Răspuns: Subaru Leone II Turbo 4X4 1987
« Reply #49 on: April 16, 2013, 23:50:26 PM »
bravo frumos proiect, multa bafta in continuare

Salutare  :)  multumesc pt urari .
SUBARU '' Confidence in Motion ''

Răspuns: Subaru Leone II Turbo 4X4 1987
« Reply #50 on: April 16, 2013, 23:52:07 PM »
Poliuretan de buna calitate gasesti si in Romania.
Noi am lucrat cu doua firme dar cel mai des cu:

Ing. Petre Rapeanu

Director Industrial

SC DUPET ATCPU Srl

Com. Cosesti, jud. Arges

Tel: 0727.289.777

Fax:0348.411.387



multumesc pt informatie , firma asta se ocupa si cu persoane fizice sau numai firme ?
firma de la care am cumparat numai pe firme puteau sa vinda  :( dar m-am descurcat cumva :)
SUBARU '' Confidence in Motion ''

RACING CODE

  • 67
  • SUBARU EXPERT - chiptuning & dyno
    • www.racingcode.ro
Răspuns: Subaru Leone II Turbo 4X4 1987
« Reply #51 on: April 17, 2013, 07:07:50 AM »
Vand si la persoane fizice.
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast  = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

draculasti

Răspuns: Subaru Leone II Turbo 4X4 1987
« Reply #52 on: July 31, 2013, 23:07:32 PM »
Servus Levi,felicitari pt proiect!
Mai este un membru pe forum care are un subi asemanator (parca),se numeste Bryan Dudás ( subaruman5);modelul lui de subi este facut off road ,dar nu cred ca si l-a postat pe forum.Cred ca ar merita sa intrati in legatura pt a schimba idei si pareri etc.

http://imageshack.us/a/img687/8240/1yyp.jpg

http://imageshack.us/a/img856/7292/xgcj.jpg
« Last Edit: July 31, 2013, 23:33:16 PM by draculasti »