Din manual rezultat totusi ca e indicat sa pun 5W30:
iar X-cess nu pare sa aiba aceste vascozitati.
Studiing specificatiile, imi pare ca Eco-Nergy pare mai aproape - ACEA A5/B5 pare sa fie destul de acoperitor pt A1-A3, iar dupa API este SL, care pare mai indicat decat SN din ce citesc pe forumuri (SN-ul are mai putini nu stiu ce compusi de Zn si inca ceva, care ar fi buni pt motor dar probabil bad pt eco-shit, si chipurile SN ar compensa cu alti aditivi, dar unii sunt sceptici ca e chiar asa).
Frustrant este si faptul ca pana nu demult pentru Hyundai site-ul Motul imi recomanda X-cess 5W40 (pe care l-am si pus mereu pana acum) dar dintr-o data in capu' la lista a aparut EcoClean 5W30, in timp ce X-cess-ul acum e listat ultimul in categoria 8100.
Anyway, o fi bine, o fi rau, pana la alte pareri si argumente o sa trec pe Eco-Nergy la subaru. Problema e ca doar ce am facut schimbul, nu am mai mult de 1500-2000km de la schimb.