......majoritatea uleiurilor de pe piata, de la toti producatorii, respecta pe hartie SL, dar si SM/SN, ori eu asta nu vreau.
=)))))))))))))))))))))))
Ai sa ai o surpriza MARE!
Norma API apreciaza, simplificat, calitatea uleiului pentru o anumita aplicatie. S e pentru Spark ignition, C e pentru compression ignition. Litera de dupa, aia ascunde secretul, si anume, cu cat e o litera mai avansata in alfabet, acel ulei este MAI BUN!
In cazul expus de tine: A, B, C....
L, M, N.... X, Y, Z.
Ca urmare, pare-se ca tu insisti sa vrei uleiul mai prost
Eu unul, fiind vorba de un motor turbo, adica unde uleiul trebuie sa faca multe chestii, si-n conditii foarte grele, am ales un ulei cu norma API dedicata strict benzinei, adica SN. Mai sus decat atat, din cunostintele mele, nu exista.
Si tot ramanand la mine, eu ma iau dupa 2 chestii... ba nu, 3 chestii si atat:
- full sintetic;
- vascozitate;
- norma API.
Ca are zinc, calciu sau fluor pentru un smalt sanatos... imi ard sinapsele degeaba.