ok nu am mai scris de mult ... am o mica problema .... din cand in cand imi mai fierbe motorul.. (vb lui brasov mai face cate un ceai ) tin sa precizez pompa de apa este noua, termostat nou, radiator nou,sensor temperatura nou (cel care comanda ventilatoarele).
cand am ajuns la snagov si am oprit acolo la intrare a inceput sa imi fiarba motorul.. tot drumu nu a avut nimic doar cand am oprit.. a inceput distractia..
acum multi spun ca este de la garnitura de chiulasa ca este proasta ca e cometic gasket... acum apa in ulei nu imi da ... nu imi baga apa in cap la piston... si masina porneste la sfert...
astazi am stat cu prietenul meu care a cumparat gc acela albastru cu motor identic cu al meu si am urmarit la traseul de racire al motorului .. am observat ca am pus 2 furtune .. invers.. in vasul de expansiune .. am corectat si am iesit in teste .. masina nu sa incalzit la relantii (am stat vreo 20 min pe loc) ... am plecat sa ma plimb putin am incercat sa merg (sub 3000 de ture ) si tare( peste 4000 5000 de ture)... toate bune si frumoase cand am ajuns akas.. am lasat masina la relantii 2 min .. sa se raceasca putin.. si surprinza incepuse sa urce din nou temperatura, am accelerat a scazut instant la temperatura normala.. acum poate inca nu sa aerisit calumea... o sa mai verific .. maine inca o data..
astept ceva pareri si cu argumente
nu gen cometic e prost si gata e de la garnitura ca e cometic..
p.s vreau sa verific toate posibilitatile inainte sa ma apuc sa desfac motorul... MULTUMESC