Stai relaxat !
SMT (imprena cu Subaru Hellas) si-au trait traiul, si-au mancat malaiul !
Acum se bat doua firme evreiesti pentru dealershipul Subaru in Romania (cei care au si Autoitalia si inca unii - vezi ca este si pe-aici un topic legat de asta).
In alta ordine de idei, nu inteleg ce treaba are motorul de 1.6 twinscroll cu ... SMT !!?? Si cu serviciile oferite de respectivii
PS: Nu-ti stiu povestea si pataniile, dar, din pacate, ghinioane agravate de nesimitire ni se intampla tuturor.
Daca - asa cum deduc - ai avut probleme cu masina si te-ai confruntat cu "serviciile" SMT, nu pot decat sa regret sincer. Si nu pot sa nu intreb de ce n-ai apelat la Protectia Consumatorului (din experienta directa, este printre putinele institutii ce chiar isi fac treaba).
Mi se pare ceva in neregula sa crape un motor la 80k km. Mai ales ca dupa putere cred ca-i vorba despre cel de 2.0 benzina montat (si) pe Foresterul SG; motor despre care, sincer sa fiu, n-am auzit sa aiba probleme.
Eu am aproape 150k km cu tractorul si n-am avut nicio problema si nimic de schimbat la motor/transmisie (nici macar buclucasul ambrreiaj de la diesel). Si dupa cum se prezinta mai duce mult si bine.
Avem colegi cu motoare trecute bine de 200k km - la fel, fara probleme.
Ca atare, nu poti generaliza o problema punctuala si sa o extrapolezi la un motor nou ce inca nici nu a fost lasat oficial !
Lasa sa-l vedem, sa-l "pipaim" si timpul va demonstra sau nu fiabilitatea acestuia.