Upgrade Frane (stock vs AM)
Subaru club Romania

Upgrade Frane (stock vs AM)

MihaiFlorescu

  • *
  • 14037
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Upgrade Frane (stock vs AM)
« Reply #40 on: April 02, 2013, 15:39:39 PM »
Se referea cred la ovalizare, reprezentant de fapt "pete" de material (din placuta) pe disc. Se formeaza in special atunci cand franzezi puternic si repetat si apoi opresti masina. Placuta incinsa lasa o urma de material pe disc si racindu-se materialul depus este foarte greu de inlaturat. Se intampla si daca treci printr-o balta dupa ce ai mers pe uscat si ai franat agresiv sau daca duci masina la spalatorie dupa o serie de franari agresive. De aceea se recomanda racirea franelor inainte de orpri sau spalare, sau direct discuri perforate sau striate.

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Upgrade Frane (stock vs AM)
« Reply #41 on: April 02, 2013, 19:47:02 PM »
[...] ... daca te referi de reziduri pe jante aia e alta discutie
Da, la aia se refera. Oricum mi se pare ciudata rasucirea asta de la Yellow la Red.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

celalalt

Răspuns: Upgrade Frane (stock vs AM)
« Reply #42 on: April 02, 2013, 20:14:13 PM »
E ceva susoect a mijloc.O fi o conspiratie modiala? :D

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Upgrade Frane (stock vs AM)
« Reply #43 on: April 02, 2013, 20:43:09 PM »
bah, ciudata ... sa ma hotarasc, ca nu ma hotarasc odata ... :P
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

RACING CODE

  • 67
  • SUBARU EXPERT - chiptuning & dyno
    • www.racingcode.ro
Răspuns: Upgrade Frane (stock vs AM)
« Reply #44 on: April 02, 2013, 20:56:57 PM »
Daca tot se baga mana in buzunr atunci e bine sa se stie pentru ce.
La frane nu e de joaca, asa ca e bine sa va orientati spre solutii foarte sigure.
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast  = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Upgrade Frane (stock vs AM)
« Reply #45 on: April 02, 2013, 21:31:06 PM »
Se referea cred la ovalizare, reprezentant de fapt "pete" de material (din placuta) pe disc. Se formeaza in special atunci cand franzezi puternic si repetat si apoi opresti masina. Placuta incinsa lasa o urma de material pe disc si racindu-se materialul depus este foarte greu de inlaturat. Se intampla si daca treci printr-o balta dupa ce ai mers pe uscat si ai franat agresiv sau daca duci masina la spalatorie dupa o serie de franari agresive. De aceea se recomanda racirea franelor inainte de orpri sau spalare, sau direct discuri perforate sau striate.

Cred ca aici vorbim de doua fenomene diferite (depunerea si ovalizarea).
Placutele sunt fabricate prin sinterizare (compactarea unor pulberi la temperaturi si presiuni mari).
Un ansamblu disc-placuta imperecheat gresit poate duce la depuneri de pulberi pe disc. De fapt temperatura din frecare si presiunea din cilindri creeaza conditii similare cu cele de la sinterizare.

Sunt de acord ca o racire brusca il poate deforma dar nu vad care ar fi legatura cu sudarea pulberii din placute pe disc.
Cred ca baltile sunt cele mai periculoase capcane pentru vitezomani.

ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: Upgrade Frane (stock vs AM)
« Reply #46 on: April 02, 2013, 22:46:04 PM »
Salut
Uitate pe eBay sunt brembo ,ebc si daca vrei ceva poti cumpara vin la adresa mea si de la mine la Bucuresti 20 de lire pt pereche +placute sau 35 lire pt tot setul. Te rog nu uita au ceva greutate. Asa te pot ajuta daca doresti.
Bafta
Dan
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Upgrade Frane (stock vs AM)
« Reply #47 on: April 02, 2013, 23:05:37 PM »
Mersi Dane, chiar ma gandeam si la o solutie de genul asta ... hai ca nu mai dureaza mult pana ma dumiresc ce si cum.
Problema nu este neaparat alegerea placutelor, ci mai degraba directia de urmat in schimbarea unora sau tuturor celorlalte elemente din sistemul de franare: a discurilor, lichidului, furtunelor si chiar a etrierelor.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Upgrade Frane (stock vs AM)
« Reply #48 on: April 25, 2013, 00:42:53 AM »
Buun !... am luat ATE in cele din urma. ( ATE 13.0460-5787.2 )
Maine as da o fuga pana la Bart sa il intreb de una, de alta ...

Le pun pe astea si  ... mai vedem ce se intampla.

Mai erau si niste furtunase cu camasa metalica in plan, insa se amana din cauza divergentelor de opinii.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Răspuns: Upgrade Frane (stock vs AM)
« Reply #49 on: June 17, 2013, 17:07:54 PM »
Azi am luat combinatia Brembo Max si placute Ferodo Premier. pe spate am pus de o luna Ashika+Ashika si se comporta f bine.
Forester my09 4Q

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: Upgrade Frane (stock vs AM)
« Reply #50 on: July 24, 2013, 10:17:50 AM »
DBA T3 4000 + FERODO DS2500 (si pe fata si pe spate).
Este un upgrade clar fata de stock dupa ce incep sa se incalzeasca. Reci am impresia ca franeaza mai bine combinatia stock.
Oricum, upgrade-ul la frane care s-a simtit cel mai bine nu a fost acesta, ci unul mult mai ieftin, schimbarea furtunelor de frana cu unele metalice. Cu cele stock dupa 15 minute de alergat pe curbe pierdeam 50-70% din forta de franare... fade out.
STI 2008

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Upgrade Frane (stock vs AM)
« Reply #51 on: September 11, 2013, 18:31:00 PM »
DBA urile alea m-au convins si pe mine dar se pare ca nu am de unde sa iau P/N pentru Forester 2008+, plus ca sunt destul de scumpe.
Daca ma mai uit si la diferenta de pret, discurile EBC Blade mi se par o alegere mai buna calitate / pret / intentia de utilizare a masinii (SUV).
Ma uitam zilele trecute si la ATE PowerDisc.

Cu furtunele cu camasa metalica nu m-am dumirit nici acum pana la capat cat de potrivite sunt pentru SUV.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

celalalt

Răspuns: Upgrade Frane (stock vs AM)
« Reply #52 on: September 11, 2013, 18:39:57 PM »
Furtunele sunt potrivite pentru orice tip de masina.Si te vei convinge cand(Doamne fereste sa patesti ca mine)vei ramane fara frane ca a facut poc un furtun de cauciuc.

Răspuns: Upgrade Frane (stock vs AM)
« Reply #53 on: October 07, 2013, 14:30:49 PM »
De unde pot achizitiona furtunase metalice pt un STi 2008 ?

moguai

  • 2814
Răspuns: Upgrade Frane (stock vs AM)
« Reply #54 on: October 07, 2013, 14:51:12 PM »
de la Tom... da un click pe bannerul de jos, cu stishop
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Upgrade Frane (stock vs AM)
« Reply #55 on: October 07, 2013, 15:44:06 PM »
Mersi!