Bine v-am gasit...
Nu credeam vreodata ca voi deveni posesor de subaru, fiind axat in principal pe honda , dar, printr- conjunctura(fericita sper...) am devenit. proprietarul unui wrx my95, jdm veritabil, importat direct din tara celor mici si galbeni...
Sunt multumit ca este versiunea de 260 de cai, iar pe dyno chiar aratat ca sunt toti acasa, ba chiar au avut si 3 in plus...valori finale.263 hp si 321 nm,... Asta a fost partea buna... partea proasta fiind ca pana in 4000 de ture e lesinata(am inteles ca e problema curenta la subaru), si ca e limitata la 180 km/h...
Masina deocamdata este stock...a venit cu un filtru conic k&n, catback fujitsubo, o buza fata us racing sports, si cel mai curat compartiment motor , pe langa o caroserie impecabila mai ales pe dedesubt...arata ca noua...
Intrucat se simtea lipsa a mai primit de la mine un bov forge si discuri ebc turbo groove cu placute yellowstuff, impreuna cu trei ceasuri suplimentare de "control", afr, oil pressure si bineinteles boost(0.85 bar am vazut maxim)...
Urmatorul pas o sa fie inscrierea pe ro, dupa noul timbru de mediu...
Trebuie sa rezolv problema cu puturosenia pana in 4000 de ture (sper sa fie doar sonda lambda de vina...), si sa gasesc o solutie de soft(ecu e cod z4), iar turbina td0516g...
Mai multe amanunte si ceva poze maine...