La noi a fost un week-end cu peripetii...
sambata a inceput prost, cu mine tavalind un stalpisor din parcare cu spatele...daune minore...
A urmat wrx-ul albastru my05...la primul tur de pista a nimerit cu spatele intr-un stalp de nocturna...spate distrus, s-a remediat pana duminica...
A urmat gtr-ul r33 v-spec, care a ajuns pe roti la amckart, si la 10 minute dupa ce a sosit nu a mai vrut sa porneasca...(spre seara a pornit, avea injectoare blocate, dar la primul test run a spart cutia...)
Urmatorul pe lista a fost Evo 9 de N, care dupa cateva ture, a dat o eroare la o sonda, si s-a preferat retragerea lui din concurs...
Si in sfarsit ultimul pe lista belelelor a fost polo g40, care la fiecare viraj de stanga pierdea benzina din rezervor, benzina care curgea ca de la robinet direct pe roata dreapta spate, si provoca spin instant...
Duminica am reusit sa nu mai stricam nimic...
Eu cu wrx-ul nu m-am inteles absolut deloc, obtinand un glorios ultim loc in clasamentul integralelor...
Am incercat sa schimb pilotul, poate acolo era problema, si l-am lasat pe Ovidiu Zaberca la volan, dartimpul a fost acelasi cu al meu, mai bun doar cu o zecime, de la 1.27.7 la 1.27.6, in conditiile in care grupa s-a castigat cu timp de 1.20...
Ce am observat si ma uimeste, este faptul ca ieseam de pe pista cu cauciucurile spate reci si fata foarte calda...plus ca nu am reusit sa o fac sa supravireze deloc...a subvirat groaznic...