bani de benzina s-ar gasi ei, mai ales daca ma incadrez in bugetul de maxim 9000 eur.
am vazut ca reviziile sunt totusi mai scumpe decat ce plateam eu la kia mea (in medie 500-600 ron per revizie anuala)
eu nu merg foarte mult in general, am o medie de 10-11000km pe an, asa ca, m-as descurca cu un consum cu 40-50% mai mare decat ce am in prezent.
deci nu va plangeti de probleme grave sau raspandite cum de ex sunt la ceed (90% au probleme la bielete, la coloana de directie sau suspensiile spate)
am dat exemplul honda, pt ca eu o consider o referinta in materie de fiabilitate...la fel si toyota. si vorbesc din ce aud de la cunoscuti sau diverse forumuri de specialitate.
500-600RON pe an reprezinta o suma cam mica pentru orice masina, fara suparare.
Masinile cu tractiune integrala au nevoi speciale, uleiuri pentru diferentiale si anvelope de calitate foarte buna (nu trebuie sa aiba sub nici o forma uzura diferita).
Asa cum au spus si colegii de forum pentru preturi bune gasesti solutii aici. Daca esti atent poti economisi multi bani.
Dupa ce cumperi masina trebuie sa schimbi uleiuri (motor, cutie, servodirectie, diferentiale), filtre si daca permite bugetul si distributia (doar daca nu ai incredere in carnetul service si in proprietar).
Daca doresti o masina SH cat mai apropiata de una noua poti sa inlocuiesti bucsele (acesta este termenul corect, nu "bucsi"), bielete antiruliu, arcuri, amortizoare, flanse. Nu uita revizia la frane.
Nu ar fi rau sa schimbi si pivotii pentru o masina SH cumparata din RO, cu toate ca am vazut ca Subaru pune unii foarte rezistenti.
E bine sa nu te inspiri dupa statistici din reviste in alegerea unei masini. Multe din masinile japoneze sunt bune dar partea cu fiabilitate este doar domeniul pe care isi fac ei mare reclama.
Si Kia sunt masini fiabile dar si cele europene.