Nu vreau sa te dezamagesc prea tare, dar sa stii ca Renegade-ul te va dezamagi foarte tare prin prisma 4X4. Am fost in cateva excursii mai noroioase sau nisipoase cu niste cunostinte care aveau Renegade, si nu mergeau nici pe departe pe unde mergea Subaru. Daca ii patina o roata sau doua, acolo ramaneau. Si nu era chestie de sofer, oamenii aveau experienta si veneau de pe Wrangler, Cheroke, Rubicon sau Sahara, iar cu noul Renegade nu mai puteau merge pe unde au fost cu vechile masini. Foresterul nici macar nu patina acolo unde Renegade-ul ramanea intepenit. In plus, inauntru e o galagie si scartiala extrem de deranjanta, motorul se aude foarte tare iar plasticaraiele scartaie inebunitor.
Scuze ca intreb, dar sigur vorbim de acelasi
Jeep Renegade ?!
Sa nu fie o confuzie ce vine din utilizarea numelui 'Renegade' pentru desemnarea in trecut a unor nivele de echipare pentru modele Jeep mai vechi (CJ/Wrangler/Liberty). Intreb asta, pentru ca noul baby-Jeep cica se va lansa prima oara in Europa din aceasta toamna, in US ajungand de abia in 2015 (da, stiu, e ciudat pentru un brand american).
Oricum, stiu din start ca noul Renegade nu se ridica la nivelul celorlalte modele din gama, cel putin a celor enuntate (dar nu asta caut). Caut ceva 'olecuta' peste SX4-ul din dotare.
Exceptand Foresterul,la modelele mai vechi,doar ce era break avea reductor.Si numai pe aspirate.Indiferent ca erau 1.6 sau 1.8, 2.2 sau 2.5.Cred ca cel mai bine ar fi sa pui o intrebare la dealer ul de la Brasov.Aici in Bucuresti,s ar putea sa te convinga sa iei ce e pe stoc.Nici acolo nu e exclus,dar macar asa...
M-am lamurit: Dual-Range-ul vine standard pe XV-ul 1.6 cutie manuala. Oricum, nu e vorba de o achizitie in viitorul apropiat, ci peste cativa ani (si nu cred c-o sa fie unul nou, ci de 1-2 ani vechime).
Multumesc !