Subaru ofera acum 5 ani garantie.
Masina ar fi adusa din Germania - echiparea Exclusive.
(
http://www.subaru.de/fileadmin/downloads/modelle/forester/preisedaten/forester-preise-technische_daten-ausstattung.pdf)
Masina este cea mai sigura din categoria Small-SUV (
http://www.iihs.org/ratings/summary.aspx?class=58)
Cel mai performant sistem 4x4.
Pretul se poate duce in 30k (cu remat si negocieri) - peste cat castig intr-un an (familie de 2 persoane).
O masina zgariata indiferent de pret este o masina zgariata.
Daca vrei sa nu ai masina zgariata atunci nu-ti mai cumperi masina si mergi cu taxiul.
Prefer sa conduc un Subaru Forester zgariat cand intra Huidu in mine decat sa fiu intr-o Dacie fara zgarieturi. (exista CASCO)
Prefer sa conduc un Subaru Forester atunci cand o pitzipoanca apasa acceleratia in loc de frana si intra in mine.
Prefer sa conduc un Subaru Forester atunci cand zapada nu le permite taximetristilor cu Dacia sa mearga la spital prin zapada.
Prefer sa conduc un Subaru Forester atunci cand dau de o groapa innamolita decat sa ma uit la altii din Dacia mea facand asta.
DA. Este FOARTE scumpa. Toata lumea imi spune asta. Mi-o doresc si vreo 7+ ani de-acum incolo nu-mi mai trebuie alta masina.
Prefer sa ma "chinui" cu un Forester de 30k cu "doar" 6 stelute in loc de un Audi cu 4 cercuri SH la jumatate de pret, 15k fiind de fapt valoarea maxina de confort pe care mi-o permit pe o masina.
Pt mine conteaza 3 aspecte: siguranta, confort si off-road. Piele, luminite si alte briz-brizuri pe interior/exterior sunt inutile.
Nu ma intereseaza foarte mult aspectul exterior chiar daca imi place enorm modelul 2013.
Financiar ar fi o decizie gresita. Sufleteste, mi-ar lumina zilele in urmatorii 7+ ani.
Nu eram fan Subaru pana cand nu am petrecut zeci de ore pe youtube si citit review-uri.
Celelate variante erau Mitsubishi ASX (18k), Suzuki S-Cross (22-23k), Suzuki Grand Vitara (22-25k), XV (25k).
Forester-ul e singurul peste 30k dar are si alt pedigree.