Eu unul nu doresc mortis sa te "pun la punct" ca atare în lipsa unui nou răspuns care sa fie legat, așa cum dorești, de subiectul "începerii plecarii Subaru din Romania" (din nou: cât de aiurea suna titlul, nu l-a schimbat nimeni inca), nu am sa mai continuu sa plusez cu noi comentarii si te rog sa mă scuzi dacă ti-am provocat vreo supărare.
De altfel am renuntat o vreme la comentarii pe forum, insa pentru ca urmatoarea masina probabil ca o voi lua tot de noua, ma intereseaza subiectul și chiar îmi plăcea ideea ca o sa lămurești acest aspect al plecarii Subaru din Ro cu "inside info". Chiar va luam partea în ideea ca veți zice ceva ce nu știm sau banuim despre asta, tu sau colegul tău.
In loc de asta, "in ultimele pagini" nu sunt decât comentarii despre cât se ia lumea de tine și ne-ai "aratat ca ai avea niste chestii interesante de impartasit si totusi" eu unul nu am înțeles nimic concret. Se pare ca trebuie sa te intrebam noi (cel putin asta sustii) pentru ca sa ne lamuresti cu privire la subiectul topicului.
Totusi, dacă chiar ai ceva de zis, acum este cel mai bun moment.
Iar legat de pozitionarea ta fata de “restul”: “Va spuneti Fan Club, spuneti ca iubiti marca asta” si observatia ca ne aratam muschii unii altora … c’mon, asta le vorbesti potentialilor clienti? Nu sunt multi cei care au luat masinile de noi, dar … sunt! Inclusiv subsemnatul a luat masina de la voi, si cu replica de mai sus nu ma simt deosebit de flatat.
Sa stii ca aici s-au scris multe chestiuni pe care eu unul nu le stiam si de la unii din baietii astia am invatat si eu la randul meu multe. Nu e chiar asa o mare adunare de incordati, cum sugerezi.
Iti multumesc in nume personal pentru invitatia la kartodrom, mi-ar plăcea sa văd Impreza N (ca asta e?
http://www.tommimakinen.net/subarucars.htm), din pacate eu unul nu o sa pot sa îi dau curs și probabil ca nu vor putea fi prezenți la invitația ta mare parte din cei care citesc forumul, ca sa îi poți lămuri acolo, ceea ce
face intervenția ta și mai interesanta aici si acum.
Din nou, te rog sa mă scuzi dacă ti-am provocat vreo supărare, unii ma stiu, eu vorbesc mai direct si nu menajez pe nimeni ca sa obtin vreun folos. Si daca tot o consideri critica, macar sper sa fie una constructiva, fara vreo rautate inutila.
Asadar, in stilul sugerat, eu as incerca niste intrebari:
- SMT a rămas în legătură cu FHI pe probleme de înlocuire motoare și alte chestiuni importante legate de garanție. Voi cum rezolvați problemele ce impun acordul FHI?
- Cine este acum distribuitorul zonal /european de Subaru, pe ce canal de distribuție aduceți mașini / piese?
- Se mai poate da / Cat durează o comanda de masina acum, odată cu retragerea distribuției pe Grecia? Evident pentru ce nu este stoc.
- Cat de probabil este sa se respecte termenul pentru o eventuala comanda și cam cât ar fi acest termen?
- AK face update uri de software, sau tot la SMT se fac ? FHI asigura noile update uri prin SMT sau le luați direct?
- Dacă vreau o a 3 a cheie, o puteți "imperechea" voi, sau tot la SMT trebuie mers?
Mulțumesc pentru răspunsuri.
PS: Acum, ca nu ne mai certam intre noi, spune-ne te rog și “povestea in varianta scurta, istoria asta cu Fuji, SMT si Subaru Grecia”. Eu unul te urmăresc cu un interes real.