Nu stiu sigur - la modul ca (inca) nu era rupt si motorul inca merge.
Dar se auzea o bataie nasoala si puternica !
Din acest motiv, ca sa nu risc sa raman in drum, am si dus machineta pe platforma la Brasov.
Din cate spunea Ovidiu Munteanu, in doua-trei saptamani vor desface motorul ( mai aveau la coada vre-o 4 bucati !!).
Dar verdictul e: MOTOR KAPUT !
Din ce am discutat cu Sese ( ii multumesc din nou pentru rabdare), problema la acest motor vine de la cuzineti.
Si sunt doua varinate "de lucru"
1 - Se blocheaza si se rupe vilbrochenul;
2 - se deplaseaza, vilbrochenul vibreaza, loveste si crapa blocul motor;
Oricum poimaine trec cu ceva treaba prin Brasov si intru si pe la Autokino - desi nu pot avea vesti intr-o saptamana, vreau sa-i rog ca daca tot sta la ei, sa o "ia la mana" si sa schimbam cu ocazia asta cam tot ce-i de schimbat la masina.
In alta ordine de idei - in tot raul si-un bine !
Dupa inlocuirea motorului, Padurarul va fi ca nou ( pe langa motor, va fi facuta si o revizie extensiva - bucsi, pivoti, injectoare, tot ce este necesar) si va mai sta la mine inca pret de vre-o 6-7 ani / 200k km !
Cu tot cu aceasta problema - I still love this car !
PS: Ca sa nu stam degeaba 3-4-6 luni, saptamana asta ridic o noua machineta ! Tot japoneza, de data asta bezinara aspirata - Honda Civic sedan 1.8 i-VTEC !
Am avut o bafta porceasca ( vorbisem si cu Sese si mi-a facut o super oferta la Kia Sportage, dar depasea atat nevoile cat si bugetul din acest moment) - am prins ultima masina pe stoc la pretul de .... 14.900 Euro TVA inclus !!!
Este echiparea de baza (LS), dar are strictul necesar: clima automata, geamuri electrice fata-spate, scaune incalzite, oglinzi electrice si incalzite, senzor de ploaie si de lumina.
Ma folosesc de ea pana renaste Padurarul, apoi o va prelua sotia iar al ei Polo il scoatem la pensie !
In felul asta, parca nu mai simt atat de rau nefericitul eveniment !