Marr, imi pare rau ca n-am putut sa te ajut mai mult.
Si imi pare rau ca nu intelegi insa ca nici SMT-ul nu poate.
......
Sese - apreciez atat timpul acordat, explicatiile oferite cat si varianta de lucrari prezentata. Sa fii sigur de asta !
In ce priveste SMT - abia azi mi-ai explicat ce si cum ( daca te uiti la data postarii precedente, ai sa vezi ca este de ieri, "la cald").
Oricum am sa le trimit p scrisoare pe principiul "incercarea moarte n-are".
Am inteles pozitia FHI si acum stiu ca, din punct de vedere legal, este foarte greu spre imposibil sa-i poti forta sa faca ceva in aceasta privinta.
Masina nu mai este in garantie ( de multisor), nu a fost emisa o circulara oficiala de rechemare in service si nu exista niciun alt tip de act oficial prin care sa pot demonstra ca este un viciu de fabricatie, deci singura cale ar fi cea prin instanta, cu efectuarea unei expertize tehnice laborioase ( si costisitoare) si, mai mlt decat atat, cu un rezultat incert. Si poti ajunge la vorba aia: " ce iei pe mere, dai pe pere" !
Ca sa nu las loc de dubii - cei care aveti nenorocul sa va crape motoarele, dar aveti norocul sa se intample in intervalul de 6 ani / 200.000 km - multumiti lui Dumnezeu si aduceti o multumire si catre Subaru ( faptul ca totusi schimba motoarele cu probleme chiar in afara garantiei, desi nu sunt legal obligati sa o faca, este totusi o bila alba pentru ei).
Cei ca mine, care ati avut norocul sa va tina motoarele mai mult si nenorocul sa va crape dupa termenul-limita ... pregatiti-va sa spargeti pusculita !
Asta e !
In fond si la urma urmei este vorba de un fier si de niste ( nu putini ) bani.
Fierul se repara, banii se fac - mai importanta-i sanatatea !