Filtru de motorina cu apa in el, apa pe conducte, reziduuri de apa in rezervor, probleme electrice, mufe cu condens acum bocna, actuatori blocati pe la accesorii, senzori cu condens pe ei, baterie, ulei mult prea vascos, posibil contaminat cu condens, filtru de ulei blocat, condens si gheata in esapament, motorina nu tocmai grozava, etc, samd. Dieselul porneste sau nu cand crapa pietre. A ta n-a pornit. Maine, la -15 grade, probabil ca va porni.
Nu-s maestru, dar te-ai infipt direct in injectoare, niste elemente care daca vor avea probleme, se vor simti si la -25, si la +25. Si scumpe cu spume pe deasupra.
Benzina aspirat, dimineata, dupa un ritual precis, abia a invartit (ulei vascos peste masura, desi e sintetic 0W20). Am avut noroc si a pornit. Daca n-as fi avut, nu m-as fi apucat de aruncat cu banii, sunt capabil sa accept ca-n conditii extreme pot exista probleme.
Parerea mea