Salut
Din cate vad in poze (desi nu e foarte clar) sper ca ai pus bovul pe recirculare totala.
Reamintesc pe aceasta cale ca schimbarea bovului este pierdere de timp si bani, intrucat cel stock este foarte bun; in alta ordine de idei, la subaru (si in special la cutia de viteza automata) cel mai bun mod de functionare a bovului este cu refulare totala in admisie (ECU i-a in calcul la determinarea debitului de aer din admisie si cantitatea de aer recirculata; daca evacuezi in atmosfera, chiar si partial, atunci va rezulta un amestec cu mai putin aer; schimbarea bov in mod normal necesita un update de soft).
Nu uita ca cutia de viteze automata, spre deosebire de cea manuala pastreaza boostul in timpul schimbarii vitezelor, drept pentru care oricum nu e mare fasssssss....
Dar, fiecare e liber sa isi modifice masina cum crede de cuvinta, si iti urez sa te bucuri cat mai mult de ea.
P.S. Investeste in radiator de cutie si schimba si uleiul din cutie odata pe an (sau la cativa ani, depinde cat mergi)
Apropo, masina ta e mai coborata. Ai schimbat arcurile, supsensia ? (sorry nu am citit toate mesajele de aici)
Seara buna.
Salutare, masina nu ar trebui sa fie mai lasata, este adevarat ca suspensia spate nu mai este stoc am mers pe un kit de la pedders de care ma declar extrem de multumit. Legat de bov nu stiu ce sa spun, ma intreb daca performantele masini ar fi afectate nu ar trebui sa simt ceva? Eu pot sa spun ca dimpotriva masina mergem foarte bine, cel putin la fel de bine ca inainte. Ce am pus pe masina are un design destinat acestei masini, imi este greu sa cred ca inginerii de la GFB sunt idioti...fac asta de ceva vreme. Pana acum nu am avut nici un fel de eroare anuntata de calculator. Legat de faptul ca masina nu face psss la schimbarea vitezei stiam inca dinainte dar nu conteaza...ce conteaza este ca mie imi place cum se comporta masina. O seara frumoasa!